Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Toruńskie Studia Bibliologiczne

Tom 4 Nr 1 (6) (2011)
  • Strona domowa
  • /
  • Tom 4 Nr 1 (6) (2011)
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 4 Nr 1 (6) (2011)

Tom 4 Nr 1 (6) (2011)

					Pokaż  Tom 4 Nr 1 (6) (2011)
Spis treści
Tom 4 Nr 1 (6) (2011)
Sunday, May 8, 2011
Spis treści tego numeru
Artykuły
Procesy prasowe redaktora „Dziennika Kujawskiego” Józefa Chociszewskiego z lat 1893 – 1896
Jolanta Albińska
9-36
PDF
Standardy i modele kształcenia umiejętności informacyjnych w szkolnictwie wyższym. Cz. 2: Wybrane modele i standardy europejskie
Ewa J. Kurkowska
37-47
PDF
Metody statystyczne w komputerowym przetwarzaniu języka naturalnego
Piotr Malak
49-62
PDF
Problemy, badania, hipotezy
Warszawski tygodnik „Wędrowiec” w latach 1863−1883 (część 2)
Dorota Kamisińska
65-86
PDF
Studencki ruch naukowy na łamach „Głosu Uczelni”
Marcelina Smużewska
87-103
PDF
Książka i prasa ewangelicka w Polsce po 1989 r. Zarys zagadnienia i stan badań
Wiesława Bertman, Aneta Sokół
105-120
PDF
Czytelnictwo w Bibliotece Raczyńskich w latach 2000–2009
Anna Kleiber
121-131
PDF
Recenzje
Henryk Dubowik: Inkunabuły i cimelia z XVI wieku w zbiorach Biblioteki Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, przy współpracy Aldony Chlewickiej i Bernardety Iwańskiej-Cieślik, Bydgoszcz 2009
Arkadiusz Wagner
135-143
PDF
Od książki dawnej do biblioteki wirtualnej: przeobrażenia bibliologii polskiej: na marginesie trzydziestolecia Instytutu Informacji Naukowej i Bibliologii UMK w Toruniu, pod red. Doroty Degen i Małgorzaty Fedorowicz, Toruń 2009
Beata Rygiel
143-152
PDF
Grażyna Gzella: Procesy prasowe redaktorów „Gazety Grudziądzkiej” w latach 1894−1914, Toruń 2010
Grażyna Wrona
152-154
PDF
Kamil Stępień: Folksonomie, czyli społecznościowe opisywanie treści. Poradnik, Warszawa 2010
Marta Tyszkowska
155-158
PDF
Okolice nauki
Działalność Koła Naukowego Specjalistów Informacji w roku akademickim 2009/2010
Paweł Wróblewski
161-164
PDF
Biblioteki Saksonii i Turyngii – europejskie centra multimedialne. Wyjazd studyjny członków Stowarzyszenia Bibliotekarzy Polskich do bibliotek niemieckich
Maja Wojciechowska
164-169
PDF

Wyszukiwanie

Wyszukiwanie

Przeglądaj

  • Indeks autorów
  • Lista archiwalnych numerów

Użytkownik

Użytkownik

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy

Newsletter

Zapisz się Wypisz się

Język / Language

  • English
  • Język Polski
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa