Academic Andragogic Society – continuity and change
DOI:
https://doi.org/10.12775/RA.2018.03Keywords
Academic Andragogic Society, challenges, continuity changeAbstract
In the article the current working conditions of Academic Andragogic Society have been analysed. The challenges of the association were pointed out and there was an attempt to indicate the present role of the Academic Andragogy Association in the world of permanent change. A balance between continuity and change was considered to be the foundation of the organisation’s activity.
References
Kruszewski Z. (2008), Rola towarzystw naukowych w podnoszeniu poziomu wiedzy społeczeństw lokalnych, „Notatki Płockie”, 2, 2015, s. 9–13.
Kruszewski Z. (2012) Towarzystwo Naukowe Płockie – podmiot życia publicznego, PWN, Warszawa.
Malewski M. (1997), „Rocznik Andragogiczny” 1995/1996, s. 142–153.
Maliszewski T. (2018), Akademickie Towarzystwo Andragogiczne – 25 lat doświadczeń w pracy na rzecz polskiej teorii i praktyki edukacji dorosłych, „Rocznik Andragogiczny”, s. 28–48.
Półturzycki J. (2007), Działalność Akademickiego Towarzystwa Andragogicznego w latach 1993–2008, „Rocznik Andragogiczny”, s. 21–46.
Netografia
http://www.ata.edu.pl – strona domowa Akademickiego Towarzystwa Andragogicznego [dostęp, 14.03.2018]
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
Stats
Number of views and downloads: 454
Number of citations: 0