Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
  • Register
  • Login
  • Language
    • Deutsch
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Home
  • Current
  • Archives
  • Announcements
  • About
    • About the Journal
    • Submissions
    • Editorial Team
    • Scientific Council
    • Reviewers
    • Zasady etyki publikacyjnej
    • Informacja o niepobieraniu opłat
    • Polityka archiwizacji cyfrowej czasopisma
    • Privacy Statement
    • Contact
  • Register
  • Login
  • Language:
  • Deutsch
  • English
  • Język Polski

AY

Sprawozdanie z IX kadencji działalności Zarządu Akademickiego Towarzystwa Andragogicznego w latach 2017–2021
  • Home
  • /
  • Sprawozdanie z IX kadencji działalności Zarządu Akademickiego Towarzystwa Andragogicznego w latach 2017–2021
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 28 (2021): Andragogy Yearbook /
  4. III. Aktualia i recenzje

Sprawozdanie z IX kadencji działalności Zarządu Akademickiego Towarzystwa Andragogicznego w latach 2017–2021

Authors

  • Tomasz Maliszewski Akademia Marynarki Wojennej w Gdyni. Wydział Nauk Humanistycznych i Społecznych https://orcid.org/0000-0002-8366-7614

References

Aleksander T. (2018), Lucjan Turos (1927–2017), „Rocznik Andragogiczny”, t. 25, s. 301–307.

EPALE/ATA (2020), Glosariusz EPALE. Pojęcia i terminy z zakresu edukacji dorosłych, EPALE Polska i Akademickie Towarzystwo Andragogiczne, Warszawa.

Litawa A. (2017), Protokół z Walnego Zgromadzenia Akademickiego Towarzystwa Andragogicznego, Warszawa, 12 czerwca 2017 r.

Majchrzak K., Solarczyk-Szwec H. (2013), Sprawozdanie z II Zjazdu Andragogicznego, „Rocznik Andragogiczny”, t. 20, s. 9–37.

Majchrzak-Ptak K. (2019), Europejska konferencja EPALE 2018 „Growing together fostering an inspiring adult learning community”, Budapeszt, 15–16.10.2018 r., „Rocznik Andragogiczny”, t. 26, s. 275–278.

Majewska-Kafarowska A. (2021), Wprowadzenie, „Edukacja Dorosłych”, nr 1, s. 7–8.

Maliszewski T. (2017), Z działalności Zarządu Akademickiego Towarzystwa Andragogicznego w 2017 roku, „Rocznik Andragogiczny”, t. 24, s. 329–333.

Maliszewski T. (2018), Akademickie Towarzystwo Andragogiczne – 25 lat doświadczeń w pracy na rzecz polskiej teorii i praktyki edukacji dorosłych, „Rocznik Andragogiczny”, t. 25, s. 41–58.

Maliszewski T. (2019), Z działalności Zarządu Głównego Akademickiego Towarzystwa Andragogicznego w latach 2018–2019, „Rocznik Andragogiczny”, t. 26, s. 303–309.

Olejarz M. (2009), Letnie Szkoły i Dyskursy Młodych Andragogów (1999–2009).

Fakty – doświadczenia – refleksje, „Dyskursy Młodych Andragogów”, t. 10, s. 7–23.

Powstanie Akademickiego Towarzystwa Andragogicznego (1994), „Rocznik Andragogiczny” [t. 1], s. 192–194.

Romanowska E. (2009), I Ogólnopolski Zjazd Andragogiczny „Edukacja dorosłych jako czynnik rozwoju społecznego”, Kraków, 23–24.06.2009, „Rocznik Andragogiczny”, [t. 16], s. 38–45.

Skibińska E., Solarczyk-Szwec H., Stopińska-Pająk A. (red.) (2014), Teoria i praktyka edukacji dorosłych w procesie zmian. Materiały z II Zjazdu Andragogicznego,

„Biblioteka Edukacji Dorosłych”, t. 45, Akademickie Towarzystwo Andragogiczne – Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy, Warszawa–Bydgoszcz.

Skibińska E., Dębska E., Gromadzka M., Marianowska A., Pierścieniak K. (2017), Sprawozdanie z III Zjazdu Andragogicznego, „Rocznik Andragogiczny”, t. 24, s. 19–38.

Skibińska E. (2019), Krystyna Pleskot Makulska (1954–2019), „Rocznik Andragogiczny”, t. 26, s. 149–253.

Solarczyk-Szwec H. (2018), Akademickie Towarzystwo Andragogiczne – ciągłość i zmiana, „Rocznik Andragogiczny”, t. 25, s. 59–64.

Statut (1993), Statut Akademickiego Towarzystwa Andragogicznego z dn. 28 września 1993 roku.

Szarota Z., Pierścieniak K. (red.) (2020), Przestrzenie uczenia się dorosłych. Księga abstraktów – Spaces of Adult Learning. Abstracts Book, Międzynarodowa Konferencja Naukowa „Spaces of Adult Learning”, Warszawa 5–6 października 2020 r., Katedra Edukacji Ustawicznej i Andragogiki – Wydział Pedagogiczny Uniwersytetu Warszawskiego, Akademickie Towarzystwo Andragogiczne, Warszawa.

Woźnicka E. (red.) (2015), Oświata dorosłych. Inspiracje i wyzwania. Tom dedykowany Profesor Oldze Czerniawskiej z okazji 85. urodzin, „Biblioteka Edukacji Dorosłych”, t. 46, Akademickie Towarzystwo Andragogiczne, Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi, Warszawa–Łódź.

Netografia:

http://www.knped.pan.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=293:sekcje-knp-pan&catid=67&Itemid=42 [otwarty: 25.05.2021].

Uchwała KNP PAN nr 5/2020 z dn. 26 czerwca 2020 r. http://www.knped.pan.pl/images/PLIKI/Pliki_2020/Specjalisci_KNP/ATT00560.pdf [otwarty: 25.05.2021].

http://www.ata.edu.pl/pliki/glosariusz_EPALE.pdf [otwarty: 25.05.2021].

https://www.frse.org.pl/eksperci-dla-frse [otwarty: 25.05.2021].

https://apcz.umk.pl/ED/index [otwarty: 25.05.2021].

https://apcz.umk.pl/RA/index [otwarty: 25.05.2021].

https://epale.ec.europa.eu/pl/blog/poznaj-ambasadorow-epale [otwarty: 25.05.2021]

AY

Downloads

  • PDF (Język Polski)

Published

2021-11-25

How to Cite

1.
MALISZEWSKI, Tomasz. Sprawozdanie z IX kadencji działalności Zarządu Akademickiego Towarzystwa Andragogicznego w latach 2017–2021. AY. Online. 25 November 2021. Vol. 28, pp. 190-209. [Accessed 28 December 2025].
  • ISO 690
  • ACM
  • ACS
  • APA
  • ABNT
  • Chicago
  • Harvard
  • IEEE
  • MLA
  • Turabian
  • Vancouver
Download Citation
  • Endnote/Zotero/Mendeley (RIS)
  • BibTeX

Issue

Vol. 28 (2021): Andragogy Yearbook

Section

III. Aktualia i recenzje

License

Copyright (c) 2021 Rocznik Andragogiczny

Creative Commons License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NoDerivatives 4.0 International License.

Stats

Number of views and downloads: 392
Number of citations: 0

Search

Search

Browse

  • Browse Author Index
  • Issue archive

User

User

Current Issue

  • Atom logo
  • RSS2 logo
  • RSS1 logo

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians

Newsletter

Subscribe Unsubscribe

Language

  • Deutsch
  • English
  • Język Polski
Up

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partners

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Nicolaus Copernicus University Accessibility statement Shop