Między nowatorstwem a rutyną. Strategie dydaktyki uniwersyteckiej
DOI:
https://doi.org/10.12775/PCh.2014.005Słowa kluczowe
strategie dydaktyki uniwersyteckiej, jakość kształcenia, Krajowe Ramy Kwalifikacji, kultura europejska, humanizm, rynek pracyAbstrakt
Tekst jest próbą pokazania kontekstu odkrycia i uzasadnienia Krajowych Ram Kwalifikacji jako skutecznego narzędzia podniesienia jakości kształcenia. Potrzebujemy nowego paradygmatu, który pozwoli dojrzeć wyłaniający się nowy świat. Budowa nowego paradygmatu wymaga przede wszystkim nowych treści i nowych strategii ich przekazywania w obszarze edukacji. Winniśmy dyskutować nie tyle o tym, jak reaktywować na uniwersytetach (tradycyjną) kulturę akademicką, ile o tym, jakie powinny być proporcje i powiązania między kulturą akademicką a kulturą korporacyjną.
Pobrania
Opublikowane
2014-12-30
Jak cytować
1.
FLIS, Mariola. Między nowatorstwem a rutyną. Strategie dydaktyki uniwersyteckiej. Paedagogia Christiana [online]. 30 grudzień 2014, T. 33, nr 1, s. 71–81. [udostępniono 18.7.2024]. DOI 10.12775/PCh.2014.005.
Numer
Dział
Artykuły / Articles
Statystyki
Liczba wyświetleń i pobrań: 494
Liczba cytowań: 0