Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Wpisz frazę
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Język
English
Język Polski
Menu
Strona domowa
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Kontakt
Zarejestruj
Zaloguj
Język:
English
Język Polski
Przegląd Badań Edukacyjnych
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Szukaj
Wyszukaj w artykułach
Filtry zaawansowane
Od
Rok
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Do
Rok
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Według autora
Szukaj
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 13 elementów.
Higher Education Market Formation in Post-Transformation European Countries. Public and Non-Public Schools in the Higher Education Systems of Poland, the Czech Republic and Romania
Dorota Moroń, Agnieszka Makarewicz-Marcinkiewicz
51-70
2018-11-29
Wskaźnik edukacyjny oraz poziom rozwoju społecznego jako tło wyników egzaminacyjnych na poziomie gimnazjalnym i ponadgimnazjalnym
Jan Polcyn, Maciej Gawrysiak
25-44
2017-02-20
Interpretations of the New Quality of Teacher Training in Polish Public Institutes of Higher Education in the Context of a Universal Model of Quality
Ariadna Strugielska
193–209
2020-06-30
Courses Preparing for Teaching English in Early School Education at Selected Polish Universities – an Example of (Dis)unity?
Paula Weronika Budzyńska
61-84
2017-02-20
Określanie ram jakości w zakresie wczesnej opieki i edukacji
Elżbieta Wieczór
149-166
2015-02-10
Quality Versus Equality. The Integration as the Component of Primarly School’s Excellence – a Cross-Cultural Perspective
Erika Zolnai, Lajos Hüse, Erzsébet Balogh, Marzanna Farnicka, Vaclav Holecek
105-124
2017-02-20
Komercyjne konkursy przedmiotowe a edukacyjna wartość dodana szkół
Igor Hebda
125-136
2015-10-12
Analiza jakościowa zachowań prawidłowych i nieprawidłowych uczniów głuchoniewidomych na tle edukacji rodzinnej i instytucjonalnej – rozwiązania metodologiczne
Hanna Rudomska
171-194
2014-12-05
Adolescents’ Cyberdating Relationships and the Socialisation Background: Links with Sexism in Spanish Society and Pornography Consumption
Soledad Andrés Gómez, Sławomir Pasikowski, Luana Bruno
207–230
2023-01-31
Pozoranctwo/pozorność/pozory/pozór w działaniach na rzecz osób niepełnosprawnych
Marzenna Zaorska
81-96
2015-02-10
Quality of Life in Schoolchildren, Their Parents and Teachers during the COVID-19 Pandemic: Psychosomatic Health, Teachers’ and Parents’ Burnout Along with the Prevalence of Depressive and Anxiety Symptoms
Karolina Mudło-Głagolska, Paweł Larionow
67-89
2022-07-31
The (un)presence of emotions in teacher education. A critical analysis of the academic curriculum discourse in Poland
Renata Góralska, Małgorzata Kosiorek
2021-12-16
Digital Natives Disconnected. The Qualitative Research on Mediatized Life of Polish and International Students in Rzeszow and Warsaw, Poland
Iwona Leonowicz-Bukała, Anna Martens, Barbara Przywara
69-96
2021-12-16
1 - 13 z 13 elementów