Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
  • Register
  • Login
  • Language
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Home
  • Current
  • Archives
  • About
    • About the Journal
    • Submissions
    • Editorial Team
    • Privacy Statement
    • Contact
  • Register
  • Login
  • Language:
  • English
  • Język Polski

New Media. Academic Journal

Vol. 4 (2013): Polityczne i społeczne aspekty korzystania z nowych mediów
  • Home
  • /
  • Vol. 4 (2013): Polityczne i społeczne aspekty korzystania z nowych mediów
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 4 (2013): Polityczne i społeczne aspekty korzystania z nowych mediów /
  4. Table of contents

Vol. 4 (2013): Polityczne i społeczne aspekty korzystania z nowych mediów

Table of contents

« Back

  • Editorial
    Barbara Brodzińska-Mirowska, Łukasz Wojtkowski
    7-8
    PDF (Język Polski)

Studia i Rozprawy

  • Mobile applications: innovation, situational and personalization of marketing communications and public image
    Katarzyna Kopecka-Piech
    11-30
    PDF (Język Polski)
  • Tweet as a kind of news or new (postmodern) journalistic genre?
    Marek Palczewski
    31-50
    PDF (Język Polski)
  • Discourse in Internet media concerning pension reform from 2012
    Łukasz Paradowski
    51-74
    PDF (Język Polski)
  • Strategies of celebrisation of politics on the example of the media coverage’s of the parliamentary campaign in 2011
    Anna Leszczuk-Fiedziukiewicz
    75-110
    PDF (Język Polski)
  • Blog and the linguistic picture of the world of a political party. Quantitative corpus approach to linguistic analysis of the Civic Platform communication
    Michał Ulidis
    111-136
    PDF (Język Polski)

Rozmowy

  • Rozmowa z Dominikiem Pokornowskim, manager PR, Centrum Sztuki Współczesnej „Znaki Czasu“ w Toruniu
    Barbara Brodzińska-Mirowska, Dominik Pokornowski
    139-142
    PDF (Język Polski)

Recenzje

  • Tekst, melodia i… ideologia. Recenzja książki M. Jezińskiego, "Muzyka popularna jako wehikuł ideologiczny", Toruń 2011, ss. 404
    Marta Irzyk
    145-148
    PDF (Język Polski)

Sprawozdania i komunikaty

  • Rzecz o sile języka – sprawozdanie z konferencji „Współczesne Media. Język mediów”
    Magdalena Pataj, Ilona Dąbrowska
    151-156
    PDF (Język Polski)
  • Sprawozdanie z Kongresu Profesjonalistów PR 18–19.04.2013
    Mirosław Menelski
    157-160
    PDF (Język Polski)

Noty o autorach

  • Noty o autorach
    161-162
    PDF (Język Polski)

Wytyczne dla autorów

  • Wymogi techniczne
    163-164
    PDF (Język Polski)

Search

Search

Browse

  • Browse Author Index
  • Issue archive

User

User

Current Issue

  • Atom logo
  • RSS2 logo
  • RSS1 logo

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians

Newsletter

Subscribe Unsubscribe

Language

  • English
  • Język Polski
Up

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partners

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Nicolaus Copernicus University Accessibility statement Shop