Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Nowe Media. Czasopismo Naukowe

Tom 4 (2013): Polityczne i społeczne aspekty korzystania z nowych mediów
  • Strona domowa
  • /
  • Tom 4 (2013): Polityczne i społeczne aspekty korzystania z nowych mediów
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 4 (2013): Polityczne i społeczne aspekty korzystania z nowych mediów

Tom 4 (2013): Polityczne i społeczne aspekty korzystania z nowych mediów

					Pokaż  Tom 4 (2013): Polityczne i społeczne aspekty korzystania z nowych mediów
Spis treści
Tom 4 (2013): Polityczne i społeczne aspekty korzystania z nowych mediów
Saturday, May 31, 2014

Pod redakcją
Barbary Brodzińskiej-Mirowskiej
i Łukasza Wojtkowskiego

Spis treści tego numeru
Od redaktorów
Barbara Brodzińska-Mirowska, Łukasz Wojtkowski
7-8
PDF
Studia i Rozprawy
Aplikacje mobilne: innowacyjność, sytuacyjność i personalizacja komunikacji marketingowej i wizerunkowej
Katarzyna Kopecka-Piech
11-30
PDF
Tweet jako odmiana newsa czy nowy (ponowoczesny) gatunek dziennikarski?
Marek Palczewski
31-50
PDF
Dyskurs w mediach internetowych dotyczący reformy emerytalnej w 2012 roku
Łukasz Paradowski
51-74
PDF
Strategie celebrytyzacji polityki na przykładzie medialnego obrazu kampanii parlamentarnej w 2011 r.
Anna Leszczuk-Fiedziukiewicz
75-110
PDF
Blog a językowy obraz świata partii politycznej. Analiza kwantytatywno-korpusowa na przykładzie komunikacji Platformy Obywatelskiej
Michał Ulidis
111-136
PDF
Rozmowy
Rozmowa z Dominikiem Pokornowskim, manager PR, Centrum Sztuki Współczesnej „Znaki Czasu“ w Toruniu
Barbara Brodzińska-Mirowska, Dominik Pokornowski
139-142
PDF
Recenzje
Tekst, melodia i… ideologia. Recenzja książki M. Jezińskiego, "Muzyka popularna jako wehikuł ideologiczny", Toruń 2011, ss. 404
Marta Irzyk
145-148
PDF
Sprawozdania i komunikaty
Rzecz o sile języka – sprawozdanie z konferencji „Współczesne Media. Język mediów”
Magdalena Pataj, Ilona Dąbrowska
151-156
PDF
Sprawozdanie z Kongresu Profesjonalistów PR 18–19.04.2013
Mirosław Menelski
157-160
PDF
Noty o autorach
Noty o autorach
161-162
PDF
Wytyczne dla autorów
Wymogi techniczne
163-164
PDF

Wyszukiwanie

Wyszukiwanie

Przeglądaj

  • Indeks autorów
  • Lista archiwalnych numerów

Użytkownik

Użytkownik

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy

Newsletter

Zapisz się Wypisz się

Język / Language

  • English
  • Język Polski
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa