Jakość kształcenia na studiach historycznych w Polsce – rekrutacja i proces dyplomowania.
W świetle ocen programowych Polskiej Komisji Akredytacyjnej.
DOI :
https://doi.org/10.12775/KLIO.2021.017Mots-clés
Polska Komisja Akredytacyjna, studia historyczne, jakość kształceniaRésumé
Abstrakt:: W latach 2016–2019 Polska Komisja Akredytacyjna dokonała oceny jakości kształcenia na kilkunastu uniwersytetach Polski. Artykuł podsumowuje wnioski z tych ocen w odniesieniu do sposobów weryfikacji wstępnych kompetencji kandydatów na studia historyczne oraz wymagań dotyczących prac dyplomowych związanych z ukończeniem studiów.
Abstract: Between 2016–2019, the Polish Accreditation Committee assessed the quality of education at several Polish universities. This article summarises the conclusions of these assessments with regard to the methods used to check the initial level of candidates for historical studies and the requirements for diploma theses related to graduation.
Téléchargements
Publiée
Comment citer
Numéro
Rubrique
Licence
(c) Tous droits réservés Dariusz Dolański, Agnieszka Janiak-Jasińska 2021
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by-nd/4.0/88x31.png)
Ce travail est disponible sous licence Creative Commons Attribution - Pas de Modification 4.0 International.
Stats
Number of views and downloads: 436
Number of citations: 0