Jakość kształcenia na studiach historycznych w Polsce – rekrutacja i proces dyplomowania.
W świetle ocen programowych Polskiej Komisji Akredytacyjnej.
DOI:
https://doi.org/10.12775/KLIO.2021.017Schlagworte
Polska Komisja Akredytacyjna, studia historyczne, jakość kształceniaAbstract
Abstrakt:: W latach 2016–2019 Polska Komisja Akredytacyjna dokonała oceny jakości kształcenia na kilkunastu uniwersytetach Polski. Artykuł podsumowuje wnioski z tych ocen w odniesieniu do sposobów weryfikacji wstępnych kompetencji kandydatów na studia historyczne oraz wymagań dotyczących prac dyplomowych związanych z ukończeniem studiów.
Abstract: Between 2016–2019, the Polish Accreditation Committee assessed the quality of education at several Polish universities. This article summarises the conclusions of these assessments with regard to the methods used to check the initial level of candidates for historical studies and the requirements for diploma theses related to graduation.
Downloads
Veröffentlicht
Zitationsvorschlag
Ausgabe
Rubrik
Lizenz
Copyright (c) 2021 Dariusz Dolański, Agnieszka Janiak-Jasińska
![Creative-Commons-Lizenz](http://i.creativecommons.org/l/by-nd/4.0/88x31.png)
Dieses Werk steht unter der Lizenz Creative Commons Namensnennung - Keine Bearbeitungen 4.0 International.
Stats
Number of views and downloads: 436
Number of citations: 0