Jakość kształcenia na studiach historycznych w Polsce – rekrutacja i proces dyplomowania.
W świetle ocen programowych Polskiej Komisji Akredytacyjnej.
DOI:
https://doi.org/10.12775/KLIO.2021.017Słowa kluczowe
Polska Komisja Akredytacyjna, studia historyczne, jakość kształceniaAbstrakt
Abstrakt:: W latach 2016–2019 Polska Komisja Akredytacyjna dokonała oceny jakości kształcenia na kilkunastu uniwersytetach Polski. Artykuł podsumowuje wnioski z tych ocen w odniesieniu do sposobów weryfikacji wstępnych kompetencji kandydatów na studia historyczne oraz wymagań dotyczących prac dyplomowych związanych z ukończeniem studiów.
Abstract: Between 2016–2019, the Polish Accreditation Committee assessed the quality of education at several Polish universities. This article summarises the conclusions of these assessments with regard to the methods used to check the initial level of candidates for historical studies and the requirements for diploma theses related to graduation.
Pobrania
Opublikowane
Jak cytować
Numer
Dział
Licencja
Prawa autorskie (c) 2021 Dariusz Dolański, Agnieszka Janiak-Jasińska
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.
Statystyki
Liczba wyświetleń i pobrań: 474
Liczba cytowań: 0