Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Start typing
Search
Register
Login
Language
English
Język Polski
Menu
Home
Current
Archives
Announcements
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Editorial Board
List of Reviewers
Privacy Statement
Contact
Register
Login
Language:
English
Język Polski
Acta Universitatis Nicolai Copernici. Management
Search
Home
/
Search
Home
/
Search
Search
Search articles for
Advanced filters
Published After
Year
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
Month
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December
Day
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Published Before
Year
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
Month
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December
Day
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
By Author
Search
Search Results
Found 17 items.
INNOWACJE W LOGISTYCE I W LOGISTYCZNEJ OBSŁUDZE KLIENTA JAKO JEDNO Z MOŻLIWYCH ŹRÓDEŁ PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ PRZEDSIĘBIORSTWA
Lidia Aleksandra Krzywdzińska
23-38
2017-10-28
KEY PERFORMANCE INDICATOR AS A TYPE OF PERFORMANCE MEASUREMENT - ANALYSIS OF A CHOSEN ENTERPRISE
Kamila Elżbieta Zelga
127-135
2018-04-25
ZARZĄDZANIE INNOWACJAMI W PRZEDSIĘBIORSTWIE
Iwona Jatulewicz
7-12
2017-08-18
SELECTED INSTRUMENTS OF GOVERNMENT SUPPORTING INNOVATION IN SMALL AND MEDIUM ENTERPRISES IN FRANCE
Joanna Żarnik-Żuławska
133-152
2013-02-07
Zmiany i innowacje w organizacji warunkiem budowania pozycji konkurencyjnej we współczesnym otoczeniu
Krystyna Serafin
117-136
2015-11-30
INNOVATIVE ACTIVITY OF SMALL AND MEDIUM ENTERPRISES IN GERMANY IN COMPARISON TO EU COUNTRIES
Agnieszka Żołądkiewicz
19-33
2013-02-07
INNOVATIONS IN RECRUITMENT
Artur Wrzesiński
81-89
2016-09-21
The innovative potential of polish enterprises
Maciej Zastempowski
27-37
2014-12-01
ECO-INNOVATIONS IMPACT ON THE GROWTH OF COMPETITIVENESS OF ENTERPRISES
Monika Ziółko, Justyna Mróz
73-84
2015-08-01
THE MISSION & VISION STATEMENTS IN THE CONSUMERS’ STRATEGIES
Agnieszka Wiśniewska
111-118
2018-11-19
ROLE AND PLACE OF GREAT BRITAIN AMONG THE INNOVATIVE ECONOMIES IN THE WORLD
Marta Drabkowska-Skarba
65-75
2018-09-21
THE ROLE OF CUSTOMERS IN THE DEVELOPMENT OF ECO-INNOVATIONS: EMPIRICAL EVIDENCE FROM POLAND
Magdalena Marczewska
153-167
2016-09-01
NOWOCZESNE METODY ŚWIADCZENIA USŁUG WODNO-KANALIZACYJNYCH WOBEC DZIAŁAŃ WYZNACZONYCH IDEĄ PODNIESIENIA JAKOŚCI ŻYCIA SPOŁECZNOŚCI LOKALNEJ NA PRZYKŁADZIE BRANŻY WODNO-KANALIZACYJNEJ W MIEŚCIE RYBNIK
Józef Piotr Ober, Janusz Karwot, Aleksandra Kuzior
17-26
2018-07-06
REGIONAL DIFFERENCES IN THE ACTIVITY OF INDUSTRIAL ENTERPRISES IN THE USE OF PUBLIC FINANCIAL INSTRUMENTS TO SUPPORT INNOVATION IN THE PERIOD 2011-2013
Wiesława Gierańczyk, Agata Sadoch
59-77
2016-06-25
W KIERUNKU SKUTECZNEJ IMPLEMENTACJI SUSTAINABILITY-ORIENTED INNOVATION
Monika Zajkowska
53-63
2017-10-31
SPECIALIZATION AND ITS MEANING FOR INNOVATION - A HISTORICAL PERSPECTIVE WITH REGARD TO THE CONCEPT OF SMART SPECIALISATION STRATEGY
Svetlana Keil
77-87
2019-03-22
AKTYWNOŚĆ INNOWACYJNA POLSKICH MAŁYCH PRZEDSIĘBIORSTW W LATACH 2012-2014
Agnieszka Drews
85-96
2017-08-21
1 - 17 of 17 items