Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Wpisz frazę
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Język
English
Język Polski
Menu
Strona domowa
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Zespół redakcyjny
Rada Programowa
Lista recenzentów
Polityka prywatności
Kontakt
Zarejestruj
Zaloguj
Język:
English
Język Polski
Acta Universitatis Nicolai Copernici. Zarządzanie
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Szukaj
Wyszukaj w artykułach
Filtry zaawansowane
Od
Rok
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Do
Rok
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Według autora
Szukaj
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 13 elementów.
Strategia lojalności konsumentów
Agnieszka Wiśniewska
39-53
2014-12-01
PROCES ZARZĄDZANIA STRATEGICZNEGO SAMODZIELNYM PUBLICZNYM ZAKŁADEM OPIEKI ZDROWOTNEJ
Szymon Cyfert, Paweł Chudziński, Sylwia Sobczak
119-130
2018-11-29
STRATEGIA PRZEDSIĘBIORSTWA SPOŁECZNIE ODPOWIEDZIALNEGO NA PRZYKŁADZIE POLSKICH SPÓŁEK GIEŁDOWYCH
Joanna Piłacik
113-122
2016-09-21
Społeczna odpowiedzialność biznesu w mikroprzedsiębiorstwach na przykładzie branży ośrodków szkolenia kierowców
Bogumiła Bubiak
43-56
2013-02-07
Wykorzystanie metody identyfikacji podejścia do strategii w badaniach wybranych przedsiębiorstw
Marcin Jasiński
175-188
2015-11-30
WYNIKI KONKURENCYJNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTW WEDŁUG BAROMETRU BIZNESU W 2014 W POLSCE, CZECHACH I NA SŁOWACJI
Olaf Flak, Grzegorz Głód
111-135
2015-11-15
POMIĘDZY RYWALIZACJĄ A WSPÓŁPRACĄ – STRATEGIA KOOPETYCJI W KLASTRACH ICT
Emilia Dobrowolska
83-100
2015-11-15
WPŁYW PROJEKTU ZWIĘKSZENIE KONKURENCYJNOŚCI REGIONÓW POPRZEZ SPOŁECZNĄ ODPOWIEDZIALNOŚC BIZNESU NA WDROŻENIE CSR W PRZEDSIĘBIORSTWACH WOJEWÓDZTWA ZACHODNIOPOMORSKIEGO
Wojciech Leoński
75-85
2018-01-08
WSPÓŁPRACA PRZEDSIĘBIORSTW Z ADMINISTRACJĄ PUBLICZNĄ NA PRZYKŁADZIE SŁUŻBY CELNEJ
Bartosz Stelter
33-52
2015-11-15
STRATEGICZNA KARTA WYNIKÓW W ZARZĄDZANIU WSPÓŁCZESNYM PRZEDSIĘBIORSTWEM
Jacek Wysocki
51-62
2017-03-01
WORK – LIFE BALANCE JAKO PRAKTYKA KONCEPCJI SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI BIZNESU
Wojciech Leoński
127-137
2015-08-01
PROCEDURA PRZYGOTOWANIA I WDRAŻANIA STRATEGII ROZWOJU WOJEWÓDZTWA DOLNOŚLĄSKIEGO JAKO PRZYKŁAD ZARZĄDZANIA PROJEKTEM PRZEZ URZĄD MARSZAŁKOWSKI
Jerzy Tutaj
151-164
2016-09-21
SPECJALIZACJA I JEJ ZNACZENIE DLA INNOWACJI – PERSPEKTYWA HISTORYCZNA W ODNIESIENIU DO KONCEPCJI STRATEGII INTELIGENTNEJ SPECJALIZACJI
Svetlana Keil
77-87
2019-03-22
1 - 13 z 13 elementów