http://www.home.umk.pl/~aunc_pedagogika/
Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
  • Register
  • Login
  • Language
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Home
  • Current
  • Archives
  • Announcements
  • About
    • About the Journal
    • Submissions
    • Editorial Team
    • Rada Redakcyjna
    • Recenzenci
    • Privacy Statement
    • Contact
  • Register
  • Login
  • Language:
  • English
  • Język Polski

Acta Universitatis Nicolai Copernici Pedagogika

Vol. 40 No. 2 (2020): Acta Universitatis Nicolai Copernici. Pedagogika
  • Home
  • /
  • Vol. 40 No. 2 (2020): Acta Universitatis Nicolai Copernici. Pedagogika
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 40 No. 2 (2020): Acta Universitatis Nicolai Copernici. Pedagogika /
  4. Table of contents

Vol. 40 No. 2 (2020): Acta Universitatis Nicolai Copernici. Pedagogika

Table of contents

« Back

FROM EDITIORIAL OFFICE

  • Wstęp
    Adela Kożyczkowska
    7-9
    pdf (Język Polski)

ARTICLES

  • Narracja jako temporalna podróż po świecie sensów i znaczeń
    Amelia Krawczyk-Bocian, Roman Leppert
    13-55
    pdf (Język Polski)
  • „Dzieci naznaczone śmiercią”, czyli o dziecięcej tożsamości (tragicznie) zerwanej w świetle koncepcji zniewolonego dzieciństwa
    Maria Szczepska-Pustkowska
    57-86
    pdf (Język Polski)
  • Tożsamość i jej biograficzne (re)konstrukcje. Przyczynek do badań nad śląskością
    Gabriela Piechaczek-Ogierman
    87-121
    pdf (Język Polski)
  • Powieść Jana Rompskiego Wurvanô spjéva jako metafora projektu narodowego Zrzeszyńców
    Artur Jabłoński
    123-150
    pdf (Język Polski)
  • Dziewiętnastowieczna polszczyzna cieszyńska – w prasie, szkole, kościele
    Jana Raclavská
    151-163
    pdf (Język Polski)
  • Tradycyjne wartości polskie – źródłem siły i nadziei kobiet walczących o suwerenność Polski w latach 1945–1956
    Elwira Kryńska
    165-191
    pdf (Język Polski)
  • Tożsamość językowa Gruzinów a język rosyjski
    Gvantsa Przybyłowska
    193-221
    pdf (Język Polski)
  • Przekonania magiczne w międzypokoleniowym przekazie dziedzictwa kulturowego. Refleksja etnopedagogiczna
    Ewelina Wesołek
    223-243
    pdf (Język Polski)

AUTHORS’ NOTES

  • Noty o autorach
    245-246

Search

Search

Browse

  • Browse Author Index
  • Issue archive

User

User

Current Issue

  • Atom logo
  • RSS2 logo
  • RSS1 logo

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians

Newsletter

Subscribe Unsubscribe

Language

  • English
  • Język Polski
Up

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partners

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Nicolaus Copernicus University Accessibility statement Shop