Wyszukaj
Numer | Tytuł | |
Vol 23, No 1 (2020): Doświadczanie wartości w wychowaniu chrześcijańskim | Czas wolny ludzi starszych w świetle teorii aktywności | Abstrakt PDF |
Tomasz Różański | ||
Vol 23, No 2 (2020): Uniwersytet w tradycji akademickiej | Przestrzenie aktywności nauczyciela akademickiego i studenta w świetle dydaktyki zaangażowanej | Abstrakt PDF |
Krystyna Chałas | ||
Vol 20, No 1 (2017): A Crisis of Humanity? Transhumanism, Posthumanism and the Future of Education | Posthumanizm: zagrożenie, możliwość i wyzwanie | Abstrakt |
Giuseppe Mari | ||
Vol 21, No 4 (2018): Człowiek w chaosie aksjonormatywnym współczesnego świata | Doświadczenie wspólnoty osób jako źródła przezwyciężania chaosu aksjonormatywnego współczesnego świata. Rozważania w perspektywie koncepcji Dietricha von Hildebranda | Abstrakt PDF |
Andrzej Ryk | ||
Vol 20, No 3 (2017): Edukacja domowa. Stan i perspektywy | Psychologiczne i społeczne uwarunkowania osiągnięć osób zdolnych – analiza i wskazówki dla nauczycieli i rodziców pracujących z osobami zdolnymi | Abstrakt PDF |
Aneta Kamińska | ||
Vol 20, No 2 (2017): Przestrzenie społeczne i ich wpływ na wychowanie | Tożsamość pedagogicznej przestrzeni. Pomiędzy etosem a grą: Refleksje na kanwie wybranych elementów myśli Józefa Tischnera | Abstrakt PDF |
Andrzej Ryk | ||
Vol 18 (2015) | Edukacja jako osobista podróż. Wyprawa ku Jungowskiemu pojęciu indywiduacji | Abstrakt |
Evangelos Tsempelis | ||
1 - 7 z 7 elementów |
Wskazówki:
- Wielkość znaków nie ma znaczenia
- Spójniki są ignorowane
- Wyszukaj dokładnego wyrażenia przez umieszczenie go w cudzyszłowie, np. "Dolnośląska Szkoła Wyższa"
- Wyklucz wyrażenie poprzedzając je znakiem -.