Model kształcenia przez całe życie w budowaniu potencjału rozwojowego uczelni
DOI:
https://doi.org/10.12775/RA.2014.034Słowa kluczowe
kształcenie przez całe życie, dzielenie się wiedzą, coaching, mentoringAbstrakt
Celem artykułu jest podkreślenie roli szkół wyższych w planowaniu i organizowaniu kształcenia przez całe życie, zwłaszcza w perspektywie koncepcji dzielenia się wiedzą, która była testowana podczas realizacji projektu innowacyjnego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Na wstępie autorki opisują założenia projektu „PI: Nowy model kształcenia przez całe życie w budowaniu potencjału rozwojowego uczelni”, realizowanego przez Wyższą Szkołę Biznesu w Pile. Następnie omawiają przebieg konferencji naukowych dotyczących innowacyjnego modelu kształcenia przez całe życie zorganizowanych w czterech różnych uczelniach.Pobrania
Opublikowane
2015-06-19
Jak cytować
1.
KŁOS, Monika & BURZYŃSKA, Małgorzata. Model kształcenia przez całe życie w budowaniu potencjału rozwojowego uczelni. Rocznik Andragogiczny [online]. 19 czerwiec 2015, T. 21, s. 481–486. [udostępniono 25.12.2024]. DOI 10.12775/RA.2014.034.
Numer
Dział
V. Raporty z projektów edukacyjno-badawczych
Statystyki
Liczba wyświetleń i pobrań: 378
Liczba cytowań: 0