Model kształcenia przez całe życie w budowaniu potencjału rozwojowego uczelni
DOI:
https://doi.org/10.12775/RA.2014.034Schlagworte
kształcenie przez całe życie, dzielenie się wiedzą, coaching, mentoringAbstract
Celem artykułu jest podkreślenie roli szkół wyższych w planowaniu i organizowaniu kształcenia przez całe życie, zwłaszcza w perspektywie koncepcji dzielenia się wiedzą, która była testowana podczas realizacji projektu innowacyjnego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Na wstępie autorki opisują założenia projektu „PI: Nowy model kształcenia przez całe życie w budowaniu potencjału rozwojowego uczelni”, realizowanego przez Wyższą Szkołę Biznesu w Pile. Następnie omawiają przebieg konferencji naukowych dotyczących innowacyjnego modelu kształcenia przez całe życie zorganizowanych w czterech różnych uczelniach.Downloads
Veröffentlicht
2015-06-19
Zitationsvorschlag
1.
KŁOS, Monika und BURZYŃSKA, Małgorzata. Model kształcenia przez całe życie w budowaniu potencjału rozwojowego uczelni. Rocznik Andragogiczny. Online. 19 Juni 2015. Vol. 21, pp. 481-486. [Accessed 25 Dezember 2024]. DOI 10.12775/RA.2014.034.
Ausgabe
Rubrik
V. Raporty z projektów edukacyjno-badawczych
Stats
Number of views and downloads: 378
Number of citations: 0