Sterowanie edukacją dorosłych (z niemieckiej perspektywy)
DOI:
https://doi.org/10.12775/RA.2014.007Słowa kluczowe
edukacja dorosłych, polityka oświatowa, państwoAbstrakt
Artykuł jest głosem w dyskusji na temat podmiotów i instrumentów sterowania edukacją dorosłych. Szczególną uwagę poświęcono roli państwa w oddziaływaniu na edukację dorosłych – w przeszłości i współcześnie.Pobrania
Opublikowane
2015-06-19
Jak cytować
1.
NUISSL, Ekkehard. Sterowanie edukacją dorosłych (z niemieckiej perspektywy). Rocznik Andragogiczny [online]. 19 czerwiec 2015, T. 21, s. 113–118. [udostępniono 23.11.2024]. DOI 10.12775/RA.2014.007.
Numer
Dział
I. Analizy i badania edukacji dorosłych
Statystyki
Liczba wyświetleń i pobrań: 361
Liczba cytowań: 0