Sterowanie edukacją dorosłych (z niemieckiej perspektywy)
DOI:
https://doi.org/10.12775/RA.2014.007Schlagworte
edukacja dorosłych, polityka oświatowa, państwoAbstract
Artykuł jest głosem w dyskusji na temat podmiotów i instrumentów sterowania edukacją dorosłych. Szczególną uwagę poświęcono roli państwa w oddziaływaniu na edukację dorosłych – w przeszłości i współcześnie.Downloads
Veröffentlicht
2015-06-19
Zitationsvorschlag
1.
NUISSL, Ekkehard. Sterowanie edukacją dorosłych (z niemieckiej perspektywy). Rocznik Andragogiczny. Online. 19 Juni 2015. Vol. 21, pp. 113-118. [Accessed 20 September 2024]. DOI 10.12775/RA.2014.007.
Ausgabe
Rubrik
I. Analizy i badania edukacji dorosłych
Stats
Number of views and downloads: 336
Number of citations: 0