Aller directement au contenu principal Aller directement au menu principal Aller au pied de page
  • S'inscrire
  • Se connecter
  • Language
    • Čeština
    • Deutsch
    • English
    • Español (España)
    • Français (France)
    • Français (Canada)
    • Hrvatski
    • Italiano
    • Język Polski
    • Srpski
    • Українська
  • Menu
  • Accueil
  • Numéro courant
  • Archives
  • Annonces
  • À propos
    • À propos de cette revue
    • Soumissions
    • Comité éditorial
    • Déclaration de confidentialité
    • Contact
  • S'inscrire
  • Se connecter
  • Language:
  • Čeština
  • Deutsch
  • English
  • Español (España)
  • Français (France)
  • Français (Canada)
  • Hrvatski
  • Italiano
  • Język Polski
  • Srpski
  • Українська

Zagadnienia Naukoznawstwa

Zniewalające pokusy nauki
  • Accueil
  • /
  • Zniewalające pokusy nauki
  1. Accueil /
  2. Archives /
  3. Vol. 56 No 1 (2020): Zagadnienia Naukoznawstwa /
  4. Przeglądy – Poglądy – Polemiki

Zniewalające pokusy nauki

Auteurs

  • Stephen Turner https://orcid.org/0000-0002-7538-0533
  • Daryl Chubin Independent Consultant. Savannah, GA. https://orcid.org/0000-0003-2535-3825

DOI :

https://doi.org/10.12775/ZN.2020.007

Résumé

Dyskutowane są zmiany w nauce i ich znaczenie dla zrozumienia norm nauki oraz zwiększonego ulegania kontroli zewnętrznej, jakiej podlega transformacja nauki w obecnym reżimie ewaluacji, konkursów grantowych i komercjalizacji. Zadaje się także pytanie, czy rodzaj badań dotyczących fundamentalnych kwestii poruszanych w Podwójnej helisie został  wyparty przez obecną organizację nauki. 

Zagadnienia Naukoznawstwa

Téléchargements

  • PDF (Język Polski)

Publiée

2024-09-05

Comment citer

1.
TURNER, Stephen et CHUBIN, Daryl. Zniewalające pokusy nauki . Zagadnienia Naukoznawstwa. Online. 5 septembre 2024. Vol. 56, no. 1. [Accessed 5 juillet 2025]. DOI 10.12775/ZN.2020.007.
  • ISO 690
  • ACM
  • ACS
  • APA
  • ABNT
  • Chicago
  • Harvard
  • IEEE
  • MLA
  • Turabian
  • Vancouver
Télécharger la référence bibliographique
  • Endnote/Zotero/Mendeley (RIS)
  • BibTeX

Numéro

Vol. 56 No 1 (2020): Zagadnienia Naukoznawstwa

Rubrique

Przeglądy – Poglądy – Polemiki

Licence

Creative Commons License

Ce travail est disponible sous licence Creative Commons Attribution - Pas de Modification 4.0 International.

Stats

Number of views and downloads: 131
Number of citations: 0

Search

Search

Browse

  • Explorer l'Index des auteurs
  • Issue archive

User

User

Numéro courant

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Informations

  • Pour les lecteurs
  • Pour les auteurs
  • Pour les bibliothécaires

Newsletter

Subscribe Unsubscribe

Langue

  • Čeština
  • Deutsch
  • English
  • Español (España)
  • Français (France)
  • Français (Canada)
  • Hrvatski
  • Italiano
  • Język Polski
  • Srpski
  • Українська
Haut

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partners

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Nicolaus Copernicus University Accessibility statement Shop