Zum Inhalt springen Zur Hauptnavigation springen Zur Fußzeile springen
  • Registrieren
  • Einloggen
  • Language
    • Deutsch
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Home
  • Aktuelle Ausgabe
  • Archiv
  • Mitteilungen
  • Über uns
    • Über die Zeitschrift
    • Beitragseinreichung
    • Redaktion
    • Wissenschaftlicher Beirat
    • Gutachter
    • Zasady etyki publikacyjnej
    • Informacja o niepobieraniu opłat
    • Polityka archiwizacji cyfrowej czasopisma
    • Schutz personenbezogener Daten
    • Kontakt
  • Registrieren
  • Einloggen
  • Language:
  • Deutsch
  • English
  • Język Polski

Rocznik Andragogiczny

Sieci i sieciowanie jako środek kształcenia i wyzwanie Skandynawii
  • Home
  • /
  • Sieci i sieciowanie jako środek kształcenia i wyzwanie Skandynawii
  1. Home /
  2. Archiv /
  3. Bd. 20 (2013) /
  4. IV. Edukacja dorosłych za granicą

Sieci i sieciowanie jako środek kształcenia i wyzwanie Skandynawii

Autor/innen

  • Antra Carlsen Norwegian Agency for Lifelong Learning

DOI:

https://doi.org/10.12775/RA.2013.021

Schlagworte

sieci, kształcenie dorosłych, współpraca Nordic, NVL

Abstract

Sieci i sieciowanie w edukacji dorosłych jako środek kształcenia i wyzwanie w Skandynawii. W Skandynawii, wyjątkowa współpraca ponad granicami kraju istnieje w wielu różnych dziedzinach. Współpraca w sektorze edukacji dorosłych odbywa się pod patronatem Nordyckiej Sieci Kształcenia Dorosłych (NVL) i programu Nordplus dorosłych. (NVL) jest miejscem spotkań dla organizacji edukacji dorosłych, wspiera współpracę w perspektywie LLL, upowszechnia doświadczenia i innowację. Celem NVL jest dążenie do promowania kształcenia ustawicznego, koncentrując się na współpracy międzysektorowej w obszarach priorytetowych określonych przez Radę Ministrów.

Literaturhinweise

Alfaradet report, Description of teachers’ competence in initial and functional literacy for adults with non-Nordic mother tongues, NVL, (2013).

Analyses of Nordic Educational Projects designed to meet challenges in society. Defining the Success Factors, NVL (2012).

Distans report, Utdanning skaper utvikling i utkantsomrader, NVL (2012).

Kunnskap for gronn vekst og velferd, Ministerradet for utdanning og forskning (MR-U) strategi for utdannings- og forskningsomradet i perioden 2011–2013.

Kvalitetsmodell för validering, NVR (2013).

Nordic Co-operation, NCM, (2011).

Nordiska länders insatser mot ungdomsarbetslöshet – kartläggning och analys, NCM, 2010.

OWN Report, Social Partners: out with early exit – in with lifelong learning and career development, NVL (2011).

Proceedings from Nordisk Vägledningskonferens “Vägledarnas kompetenser i kulturell mangfald och pa en arbetsmarknad i förändring”, 14–15 mars 2013, Göteborg.

Rocznik Andragogiczny

Downloads

  • PDF (Język Polski)

Veröffentlicht

2014-05-13

Zitationsvorschlag

1.
CARLSEN, Antra. Sieci i sieciowanie jako środek kształcenia i wyzwanie Skandynawii. Rocznik Andragogiczny. Online. 13 Mai 2014. Vol. 20, pp. 331-342. [Accessed 2 Juli 2025]. DOI 10.12775/RA.2013.021.
  • ISO 690
  • ACM
  • ACS
  • APA
  • ABNT
  • Chicago
  • Harvard
  • IEEE
  • MLA
  • Turabian
  • Vancouver
Bibliografische Angaben herunterladen
  • Endnote/Zotero/Mendeley (RIS)
  • BibTeX

Ausgabe

Bd. 20 (2013)

Rubrik

IV. Edukacja dorosłych za granicą

Stats

Number of views and downloads: 508
Number of citations: 0

Search

Search

Browse

  • Autor/innenverzeichnis durchblättern
  • Issue archive

User

User

Aktuelle Ausgabe

  • Atom-Logo
  • RSS2-Logo
  • RSS1-Logo

Informationen

  • Für Leser/innen
  • Für Autor/innen
  • Für Bibliothekar/innen

Newsletter

Subscribe Unsubscribe

Sprache

  • Deutsch
  • English
  • Język Polski

Tags

Search using one of provided tags:

sieci, kształcenie dorosłych, współpraca Nordic, NVL
Aufwärts

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partners

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Nicolaus Copernicus University Accessibility statement Shop