Joanna Golonka-Legut, Edukacyjny potencjał indywidualnego doświadczenia życiowego, Oficyna Wydawnicza Atut, Wrocław 2019 – refleksja w kontekście praktyk uprawiania badań biograficznych
DOI:
https://doi.org/10.12775/33272Literaturhinweise
Alheit P. (2018), The Concept of “Biographicity” as Bacground Theory of lifelong Learning?, „Dyskursy Młodych Andragogów”, t. 19.
Bauman Z. (1997), Nad granicami anarchizmu interpretacyjnego, „Teksty Drugie”, nr 6.
Król M. (2018), Do nielicznego grona szczęśliwych. Esej filozoficzny o przyszłości świata, Wydawnictwo Iskry, Warszawa.
Malewski M. (1997), Metody ilościowe i jakościowe w badaniach nad edukacją. Spór o metodologiczną komplementarność, „Kultura i Edukacja”, nr 1–2.
Urbaniak-Zając D. (2009), O znaczeniu teorii i metodyki w badaniach jakościowych (biograficznych) oraz o ich społecznym kontekście, „Pedagogika Kultury”, t. 5.
Ziółkowski M. (1990), Teoretyczny i empiryczny status metody biograficznej we współczesnej socjologii, w: J. Włodarek, M. Ziółkowski (red.), Metoda biograficzna
w socjologii, Państwowe Wydawnictwa Naukowe, Warszawa–Poznań.
Downloads
Veröffentlicht
Zitationsvorschlag
Ausgabe
Rubrik
Stats
Number of views and downloads: 306
Number of citations: 0