Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • Deutsch
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Rada Naukowa
    • Recenzenci
    • Zasady etyki publikacyjnej
    • Informacja o niepobieraniu opłat
    • Polityka archiwizacji cyfrowej czasopisma
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • Deutsch
  • English
  • Język Polski

Rocznik Andragogiczny

Sieci i sieciowanie jako środek kształcenia i wyzwanie Skandynawii
  • Strona domowa
  • /
  • Sieci i sieciowanie jako środek kształcenia i wyzwanie Skandynawii
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 20 (2013) /
  4. IV. Edukacja dorosłych za granicą

Sieci i sieciowanie jako środek kształcenia i wyzwanie Skandynawii

Autor

  • Antra Carlsen Norwegian Agency for Lifelong Learning

DOI:

https://doi.org/10.12775/RA.2013.021

Słowa kluczowe

sieci, kształcenie dorosłych, współpraca Nordic, NVL

Abstrakt

Sieci i sieciowanie w edukacji dorosłych jako środek kształcenia i wyzwanie w Skandynawii. W Skandynawii, wyjątkowa współpraca ponad granicami kraju istnieje w wielu różnych dziedzinach. Współpraca w sektorze edukacji dorosłych odbywa się pod patronatem Nordyckiej Sieci Kształcenia Dorosłych (NVL) i programu Nordplus dorosłych. (NVL) jest miejscem spotkań dla organizacji edukacji dorosłych, wspiera współpracę w perspektywie LLL, upowszechnia doświadczenia i innowację. Celem NVL jest dążenie do promowania kształcenia ustawicznego, koncentrując się na współpracy międzysektorowej w obszarach priorytetowych określonych przez Radę Ministrów.

Bibliografia

Alfaradet report, Description of teachers’ competence in initial and functional literacy for adults with non-Nordic mother tongues, NVL, (2013).

Analyses of Nordic Educational Projects designed to meet challenges in society. Defining the Success Factors, NVL (2012).

Distans report, Utdanning skaper utvikling i utkantsomrader, NVL (2012).

Kunnskap for gronn vekst og velferd, Ministerradet for utdanning og forskning (MR-U) strategi for utdannings- og forskningsomradet i perioden 2011–2013.

Kvalitetsmodell för validering, NVR (2013).

Nordic Co-operation, NCM, (2011).

Nordiska länders insatser mot ungdomsarbetslöshet – kartläggning och analys, NCM, 2010.

OWN Report, Social Partners: out with early exit – in with lifelong learning and career development, NVL (2011).

Proceedings from Nordisk Vägledningskonferens “Vägledarnas kompetenser i kulturell mangfald och pa en arbetsmarknad i förändring”, 14–15 mars 2013, Göteborg.

Rocznik Andragogiczny

Pobrania

  • PDF

Opublikowane

2014-05-13

Jak cytować

1.
CARLSEN, Antra. Sieci i sieciowanie jako środek kształcenia i wyzwanie Skandynawii. Rocznik Andragogiczny [online]. 13 maj 2014, T. 20, s. 331–342. [udostępniono 17.6.2025]. DOI 10.12775/RA.2013.021.
  • PN-ISO 690 (Polski)
  • ACM
  • ACS
  • APA
  • ABNT
  • Chicago
  • Harvard
  • IEEE
  • MLA
  • Turabian
  • Vancouver
Pobierz cytowania
  • Endnote/Zotero/Mendeley (RIS)
  • BibTeX

Numer

Tom 20 (2013)

Dział

IV. Edukacja dorosłych za granicą

Statystyki

Liczba wyświetleń i pobrań: 501
Liczba cytowań: 0

Wyszukiwanie

Wyszukiwanie

Przeglądaj

  • Indeks autorów
  • Lista archiwalnych numerów

Użytkownik

Użytkownik

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy

Newsletter

Zapisz się Wypisz się

Język / Language

  • Deutsch
  • English
  • Język Polski

Tagi

Szukaj przy pomocy tagu:

sieci, kształcenie dorosłych, współpraca Nordic, NVL
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa