Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
  • Register
  • Login
  • Menu
  • Home
  • Current
  • Archives
  • Announcements
  • About
    • About the Journal
    • Submissions
    • Editorial Team
    • Privacy Statement
    • Contact
  • Register
  • Login

Quality in Sport

Search
  • Home
  • /
  • Search
  1. Home /
  2. Search

Search

Advanced filters
Published After
Published Before

Search Results

Found 17 items.
  • Legal aspects of athletes' image rights usage in the light of marketing activities
    Krzysztof M. Westfal
    80-96
    2016-06-30
  • Satisfaction survey of basketball fans at the example of the club Twarde Pierniki
    Andżelika Dzięgiel
    7-19
    2016-12-30
  • The professionalization of marketing management in sports club in the local market
    Sławomir Kowalski
    7-16
    2015-06-30
  • The communication effects of sponsorship in local sports markets
    Sławomir Kowalski
    18-31
    2016-09-30
  • Fan – the prosumer of the sports market on the example of Pogon Szczecin Sport Club supporters
    Mateusz Brzeźniak
    7-17
    2018-06-26
  • The marketing in crisis situations on the example of the volleyball club AZS Częstochowa SSA
    Sławomir Kowalski
    7-17
    2018-05-19
  • Investigating the relationship between customer experience management and economics with relationship marketing in sports clubs
    Mohammad Saeid Kiani
    45-63
    2021-02-20
  • Evaluation of the quality of services provided by the Polish football clubs
    Andżelika Dzięgiel, Łukasz Luciński
    29-44
    2015-03-30
  • Interactions among brand credibility, brand affect and brand behavioural intentions in professional sports teams: the moderation role of brand affect and live stadium attendance
    Kadir Yağız
    20-36
    2021-02-26
  • Analysis of activities in social media polish men's volleyball clubs of PlusLiga
    Roksana Płonka
    18-35
    2018-07-30
  • An image of a man in a sports advertisement
    Jarosław Kończak
    14-27
    2022-06-28
  • Proposal on the production process to finance companies sport from studying his followers
    Wilson Andreas Cárdenas-Polanía
    28-45
    2015-12-30
  • Analysis of client communication system in local sport
    Sławomir Kowalski
    31-44
    2017-10-15
  • Networking in management of relationships with the sports and leisure service market
    Agnieszka Widawska-Stanisz
    22-30
    2018-05-27
  • Sport activity of polish runners and the resulting marketing potential
    Zygmunt Waśkowski, Anna Jasiulewicz
    20-30
    2017-10-15
  • The National Basketball Association’s (NBA) Digital Transformation: An Explanatory Case Study
    James Santomier, Harald Dolles, Reinhard Kunz
    63-80
    2023-04-08
  • An international network sporting event based on the example of the Four Hills Tournament
    Barbara Majewska
    22-33
    2019-11-15
1 - 17 of 17 items
Up

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partners

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Nicolaus Copernicus University Accessibility statement Shop