Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Paedagogia Christiana

Szukaj
  • Strona domowa
  • /
  • Szukaj
  1. Strona domowa /
  2. Szukaj

Szukaj

Filtry zaawansowane
Od
Do

Wyniki wyszukiwania

Znaleziono 13 elementów.
  • Tożsamość pedagogiki chrześcijańskiej i pedagoga w świetle tekstów Jana Pawła II
    Katarzyna Olbrycht
    11-33
    2024-02-29
  • Wątki liberal education w filozofii anarchizmu metodologicznego Paula K. Feyerabenda
    Agata Łopatkiewicz
    149-164
    2014-12-30
  • Educazione interpersonale
    María Inés Nin Márquez, Carina Rossa
    401-417
    2019-09-02
  • Nawiedzanie słów, turbulencja i sekret edukacji. Czytając Adolphe’a Gesche’a
    Krzysztof Maliszewski
    43-52
    2009-06-06
  • Wychowanie interpersonalne
    Maria Inés Nin Márquez, Carina Rossa
    419-435
    2019-09-02
  • Jana Pawła II myślenie o związkach wiary i kultury – wyzwaniem dla wychowania chrześcijańskiego
    Katarzyna Olbrycht
    11-28
    2015-06-12
  • Antropologia i pedagogika w kręgu wiedzy nauk o człowieku. Problemy i wyzwania
    Urszula Ostrowska
    141-164
    2021-09-28
  • Wokół zagadnienia sprzeciwu. Wstępne rozpoznanie tematu – typologia pojęcia – zakres oddziaływania
    Marcin Leźnicki, Malina Barcikowska
    43-62
    2015-06-12
  • Simon Baron-Cohen, The Science of Evil. On Empathy and The Origins of Cruelty, Basic Books, New York 2012, ss. 256
    Lidia Anna Wiśniewska
    269-272
    2014-12-31
  • Stosunek młodzieży gimnazjalnej do wybranych norm moralnych zawartych w Dekalogu
    Sławomir Chrost
    143-160
    2016-05-10
  • Konflikt aspektów. Ferdinanda Ebnera „myślenie w odniesieniach”
    Walter Methlagl
    41-62
    2016-02-24
  • Wokół dyskusji o naukowej refleksji nad edukacją religijną w Polsce
    Jerzy Bagrowicz
    71-92
    2014-04-17
  • Ideologiczne uwikłanie celów formułowanych w obszarze edukacji
    Teresa Hejnicka-Bezwińska
    69-88
    2012-04-03
1 - 13 z 13 elementów
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa