Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Wpisz frazę
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Język
English
Język Polski
Menu
Strona domowa
Aktualny numer
Archiwum
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Kontakt
Zarejestruj
Zaloguj
Język:
English
Język Polski
Nowe Media. Czasopismo Naukowe
Tom 1 (2010)
Strona domowa
/
Tom 1 (2010)
Strona domowa
/
Archiwum
/
Tom 1 (2010)
/
Spis treści
Tom 1 (2010)
Spis treści
« Powrót
Od Redakcji
Od Redakcji
PDF
Studia i Rozprawy
Co to jest społeczeństwo sieciowe i dlaczego ono nie istnieje?
Marek Graszewicz, Dominik Lewiński
13-21
PDF
Cyfrowe nierówności a rozwój społeczeństwa informacyjnego
Piotr Ziarek
23-29
PDF
Sieciowe percepcje. Sposoby postrzegania Internetu i wzajemne wizerunki użytkowników i nie-użytkowników
Krzysztof Stachura
31-50
PDF
Obywatel monitorialny a rozwój nowoczesnego zaangażowania i kontroli społecznej
Filip Pierzchalski
51-68
PDF
Glokalna e-mobilizacja: (naprawdę) nowe media narzędziem obywatelskiej mobilizacji
Jakub Nowak
69-84
PDF
Strategie mediów tradycyjnych w perspektywie konwergencji
Mirosław Lakomy
85-96
PDF
Zarządzanie wiedzą i informacją w społecznościach sieciowych. Intellipedia – studium przypadku
Sergiusz Konrad Moskal, Maciej Wiktorowski
97-111
PDF
Stare–nowe medium? Poetyka ekranu plazmowego
Bogusław Skowronek
113-122
PDF
Obserwacja wpływu funkcjonalności serwisów społecznościowych na interakcje społeczne z perspektywy analizy sieciowej
Anita Zbieg, Błażej Żak
123-140
PDF
Misja lokalnego portalu internetowego na przykładzie serwisu e-sosnowiec.pl
Michał Kaczmarczyk
141-157
PDF
Obywatel – konsument – obserwator. Główne wymiary wykorzystania Internetu w polityce
Leszek Porębski
159-179
PDF
Rozmowy
Społeczeństwo sieciowe: praktyka wyprzedza teorię. Z Edwinem Bendykiem rozmawia Magdalena Mateja
Magdalena Mateja
183-193
PDF
Raporty z badań
Zarządzanie materiałami wizualnymi na portalach społecznościowych. Przypadek portalu www.nasza-klasa.pl
Sylwia Leśniewska
197-221
PDF
Recenzje
Manuel Castells. 2008. Społeczeństwo sieci. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN, ss. 532
Barbara Brodzińska-Mirowska
225-229
PDF
Andrew Keen. 2007. Kult amatora. Jak Internet niszczy kulturę. Warszawa: Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, ss. 198; Bohdan Jung (red.). 2010. Wokół mediów ery Web 2.0. Warszawa: Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, ss. 263
Jakub Nowak
230-235
PDF
Marek Jeziński (red.). 2009. Nowe media a media tradycyjne. Prasa, reklama, Internet. Toruń: Wydawnictwo Adam Marszałek, ss. 319
Aleksandra Seklecka
236-239
PDF
Zbigniew Bauer. 2009. Dziennikarstwo wobec nowych mediów. Kraków: Wydawnictwo Universitas, ss. 448
Magdalena Mateja
240-244
PDF
Eugeniusz Wilk, Iwona Kolasińska-Pasterczyk (red.). 2008. Nowa audiowizualność – nowy paradygmat kultury?. Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, ss. 424
Mirosław Gołuński
245-249
PDF
Komunikaty
Sprawozdanie z konferencji naukowej „Główne nurty w literaturze XX i XXI wieku a dziennikarstwo” (Kraków, 20–21 kwietnia 2010 roku)
Magdalena Mateja
253-254
PDF
Sprawozdanie z konferencji naukowej „Nowe media. Polityka – kultura – społeczeństwo” (Toruń, 22–23 kwietnia 2010 roku)
Bartosz Szwejkowski, Piotr Ziarek
255-258
PDF
Sprawozdanie z konferencji naukowej „Sztuka i polityka. Muzyka popularna” (Toruń, 28–29 października 2009 roku)
Bartosz Szwejkowski
259-262
PDF
Sprawozdanie z konferencji naukowej „Teorie komunikacji i mediów” (Lądek-Zdrój, 16–18 listopada 2009 roku)
Marta Dorenda
263-265
PDF
Wytyczne dla autorów
Wytyczne dla autorów
267-268
PDF
Wyszukiwanie
Wyszukiwanie
Wpisz wyszukiwaną frazę
Szukaj
Przeglądaj
Indeks autorów
Lista archiwalnych numerów
Użytkownik
Użytkownik
Nazwa użytkownika (np. jankowalski)
*
Wymagane
Hasło (dozwolone małe litery i cyfry)
*
Wymagane
Zapamiętaj mnie
Zaloguj się
Aktualny numer
Informacje
dla czytelników
dla autorów
dla bibliotekarzy
Newsletter
Zapisz się
Wypisz się
Język / Language
English
Język Polski