Sieciowe percepcje. Sposoby postrzegania Internetu i wzajemne wizerunki użytkowników i nie-użytkowników
DOI:
https://doi.org/10.12775/NM.2010.003Bibliografia
Benkler Yochai. 2008. Bogactwo sieci. Jak produkcja społeczna zmienia rynki i wolność. Warszawa: Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne.
Castells Manuel. 2003. Galaktyka Internetu. Refleksje nad Internetem, biznesem i społeczeństwem. Poznań: Dom Wydawniczy Rebis.
Dijk van Jan A. G. M. 2006. The Network Society. Social Aspects of New Media. Second Edition. London–Thousand Oaks–New Delhi: SAGE Publications.
Stachura Krzysztof. 2008a. Cyfrowe nierówności i problematyka e-inkluzji w świetle badań nad sposobem dostępu i typami wykorzystania ICT wśród mieszkańców Trójmiasta. [w:] L. H. Haber, S. Jędrzejewski (red.). Co łączy, co dzieli Polaków, czyli społeczeństwo informacyjne w działaniu. Lublin: Wydawnictwo Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego.
Stachura Krzysztof. 2008b. Motywacje i uwarunkowania (nie)korzystania z globalnej sieci komunikacyjnej. Rozważania o barierach wejścia w świat nowych mediow. „Miscellanea. Sociologica et philosophica. Transgresja” 9, s. 89–103.
Pobrania
Opublikowane
Jak cytować
Numer
Dział
Statystyki
Liczba wyświetleń i pobrań: 431
Liczba cytowań: 0