Stare–nowe medium? Poetyka ekranu plazmowego
DOI:
https://doi.org/10.12775/NM.2010.008Bibliografia
Barański Janusz. 2007. Świat rzeczy. Zarys antropologiczny. Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego.
Bartmiński Jerzy, Niebrzegowska-Bartmińska Stanisława. 2004. Dynamika kategorii punktu widzenia w języku, tekście i dyskursie. [w:] J. Bartmiński, S. Niebrzegowska- Bartmińska (red.). Punkt widzenia w języku i kulturze. Lublin: Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej.
Bauer Zbigniew. 2008. Kalendarium rozwoju mediów. [w:] Z. Bauer, E. Chudziński (red.). Dziennikarstwo i świat mediów. Nowa edycja. Kraków: Universitas.
Burzyńska Anna. 2006. Semiotyka. [w:] A. Burzyńska, M. P. Markowski (red.). Teorie literatury XX wieku. Podręcznik. Kraków: Znak.
Dant Tim. 2007. Kultura materialna w rzeczywistości społecznej. Wartości, działania, style życia. Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego.
Giza Barbara. 2007. Kino domowe DVD, czyli audiowizualność udomowiona. [w:] W. Godzic, M. Żakowski (red.). Gadżety popkultury. Społeczne życie przedmiotów. Warszawa: Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne.
Godzic Wiesław. 2007. Pilot, czyli esencja telewizji. [w:] W. Godzic, M. Żakowski (red.). Gadżety popkultury. Społeczne życie przedmiotów. Warszawa: Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne.
Gołębiewska Maria. 2003. Demontaż atrakcji. O estetyce audiowizualności. Gdańsk: Słowo/obraz terytoria.
Jenkins Henry. 2007. Kultura konwergencji. Zderzenie starych i nowych mediów. Warszawa: Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne.
Kisielewski Andrzej. 2002. Głód rzeczy. Retoryka przedmiotów. „Kultura Popularna” 2, s. 112.
Krajewski Marek. 2005. Wstęp. [w:] M. Krajewski (red.). W stronę socjologii przedmiotów. Poznań: Wydawnictwo Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza.
Krzysztofek Kazimierz. 2007. Status mediów cyfrowych: stare i nowe paradygmaty. [w:] J. Fras (red.). Studia nad komunikacją popularną, międzykulturową, sieciową i edukacyjną. Toruń: Wydawnictwo Adam Marszałek.
Manovich Lev. 2001. Ku archeologii ekranu komputerowego. [w:] A. Gwoźdź (red.). Widzieć, myśleć, czuć. Technologie mediów. Kraków: Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne.
Miczka Tadeusz. 2002. O zmianie zachowań komunikacyjnych. Konsumenci w nowych sytuacjach audiowizualnych. Katowice: Księgarnia św. Jacka.
Ogonowska Agnieszka. 2007. Między reprezentacją a symulacją. Szkice z socjologii mediow. Krakow: Wydawnictwo Edukacyjne.
Reeves Byron, Nass Cliff ord. 2000. Media i ludzie. Warszawa: PIW.
Simmering Klaus. 1991. Rozważania o estetyce HDTV. „Przekazy i Opinie” 2.
Szczęsna Ewa. 2007. Poetyka mediów. Polisemiczność, digitalizacja, reklama. Warszawa: Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego.
Pobrania
Opublikowane
Jak cytować
Numer
Dział
Statystyki
Liczba wyświetleń i pobrań: 402
Liczba cytowań: 0