Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Wpisz frazę
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Język
English
Język Polski
Menu
Strona domowa
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Dla Recenzentów
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Kontakt
Zarejestruj
Zaloguj
Język:
English
Język Polski
Journal of Positive Management
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Szukaj
Wyszukaj w artykułach
Filtry zaawansowane
Od
Rok
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Do
Rok
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Według autora
Szukaj
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 65 elementów.
THE SIGNIFICANCE OF PEOPLE-ORIENTED MANAGEMENT AND PARTICIPATION FOR MENTORING IN ORGANIZATIONS
Małgorzata Baran, Barbara Sypniewska
14-30
2018-08-02
POSITIVE LEADERSHIP: ITS NATURE , ANTECEDENTS AND CONSEQUENCES
Przemysław Zbierowski, Katarzyna Góra
85-99
2014-06-09
Cooperation of higher education institutions with environment. Selected issues on measurement of HEIs' third stream activities
Agnieszka Piotrowska-Piątek
3-15
2018-06-05
FLEXIBILITY AS A MANIFESTATION OF AN ORGANIZATION’S POSITIVE POTENTIAL BASED ON KNOWLEDGE
Bogdan Nogalski, Przemysław Niewiadomski
64-82
2014-06-10
Self-assessment of the Positive Potential of Organisation by managers of Polish companies – research results
Monika Chodorek
85-96
2010-12-01
CORPORATE GOVERNANCE AS A CONCEPT IN EVOLUTION (THE CASE OF POLAND)
Jan Jeżak
43-53
2014-06-09
THE ACTIVITIES OF FOODSERVICE COMPANIES IN THE AREA OF CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY – ON THE EXAMPLE OF INTERNATIONAL FAST FOOD CHAIN
Edyta Gheribi
64-77
2017-09-29
Positive Organizational Culture as a new trend in cross-cultural management. Basic concepts
Kamila Mazur
65-74
2010-12-01
THE BALANCED SCORECARD AS A MODEL OF ACHIEVING STRATEGIC OBJECTIVES IN PUBLIC ADMINISTRATION
Bartosz Stelter
40-51
2017-05-18
NEWS IN THE IT OUTSOURCING AND TRENDS IN ITS DEVELOPMENT
Jolanta Słoniec
3-18
2017-05-18
MUTUAL MENTORING AS A TOOL FOR MANAGING EMPLOYEES OF DIFFERENT GENERATIONS IN THE ENTERPRISE
Małgorzata Baran
20-29
2014-06-10
CROWDSOURCING AS A CUSTOMER RELATIONSHIP BUILDING TOOL
Agnieszka Chwiałkowska
18-32
2012-05-24
INTERPERSONAL TRUST AT WORK AND ORGANISATIONAL AND PROFESSIONAL COMMITMENT INTERDEPENDENCY MODEL
Dagmara Lewicka
83-100
2016-04-16
EMPLOYEE ENGAGEMENT IN COMPANY’S CSR STRATEGY
Patrycja Gulak-Lipka, Michał Jagielski, Patryk Jakub Taciak
52-65
2020-02-19
DIRECT EMPLOYEE PARTICIPATION IN THE MANAGEMENT OF POLISH COMPANIES
Katarzyna Skorupińska
78-91
2014-03-11
Social media in the marketing of educational services
Daniel Tokarski, Maximilian Kowalik
2022-02-03
THE POSITIVE POTENTIAL OF THE ORGANISATION AND KNOWLEDGE PARTNERING
Anna Adamik, Sylwia Flaszewska
29-40
2016-04-15
A PRACTICAL APPLIANCE OF THE 5S METHOD IN THE WORK ORGANIZATION OF THE MANUFACTURING COMPANY
Marlena Cichocka
41-54
2019-02-10
CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY IN THE CONTEXT OF THE ENTERPRISE MARKETING ACTIVITIES
Rafał Drewniak
38-51
2014-03-11
LEADERS’ PORTFOLIO: PSYCHO-SOCIAL MECHANISMS AUGMENTING CREATIVITY
Ryszard Praszkier
18-40
2019-02-10
USING EMPLOYEE EMPOWERMENT TO ENCOURAGE ORGANIZATIONAL COMMITMENT IN THE PUBLIC SECTOR
Izabela Marzec
43-52
2014-06-10
EMPLOYEE PARTICIPATION IN MANAGEMENT . CASE STUDY OF A DEMOCRATIC ORGANIZATION – MONDRAGÓN CORPORATE COOPERATIVA
Aleksandra Bławat
30-42
2014-06-10
STRATEGIC APPROACH TO PURCHASING PROCESS IN THE EUROPEAN MANUFACTURER OF ELECTRONIC PRODUCTS
Tomasz Urbańczyk
83-96
2019-02-10
MARKETING SELF-DIAGNOSTIC TOOL FOR SMES - ASSUMPTIONS OF THE PROJECT
Piotr Weryński
92-109
2014-03-12
RADICAL INNOVATION AND EARLY STAGE FINANCING GAPS: EQUITY-BASED CROWDFUNDING CHALLENGES
Catherine Deffains-Crapsky, Agata Sudolska
3-19
2014-06-10
26 - 50 z 65 elementów
<<
<
1
2
3
>
>>