Humanities
Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
  • Register
  • Login
  • Menu
  • Home
  • Current
  • Archives
  • Announcements
  • About
    • About the Journal
    • Submissions
    • Editorial Team
    • Privacy Statement
    • Contact
  • Register
  • Login

Journal of Education, Health and Sport

Search
  • Home
  • /
  • Search
  1. Home /
  2. Search

Search

Advanced filters
Published After
Published Before

Search Results

Found 9 items.
  • The Important Element Of Revenue Sharing In Arbitrate Client By Indonesian Islamic Banking Profitability
    Endang Saefuddin Mubarok, Khairuddin Khairuddin, Rachmat Hidayat, Surya Adi Saputra
    52-65
    2019-11-07
  • Determinants of the Engagement of Virtual Runs’ Participants in the Co-creation of Customer Value during the Pandemic
    Zygmunt Waśkowski, Anna Jasiulewicz
    231-242
    2022-05-23
  • Features of soft skills formation in the study of the discipline "Market of tourist services"
    Olena Binytska
    392-398
    2023-02-24
  • Media społecznościowe jako ważny element komunikacji zewnętrznej organizacji sportowych = Social Media as an important element of sports organization external communication
    Katarzyna Gajek
    44-57
    2016-09-06
  • Accounting Firm Customer Satisfaction Survey
    Izabela Bagińska
    30-40
    2020-07-06
  • The role of social media in promoting the activities of the personal trainer
    Jarosław Domański, Tadeusz Stefaniak, Daniel Wesołowski, Renata Mauer-Różańska, Anna Mardausz
    140-166
    2022-04-25
  • Analysis of client communication system in local sport
    Sławomir Kowalski
    852-861
    2017-06-29
  • Influence of seasonality on excursion demand: statistical approach
    Liudmyla Hutsal , Valentyna Stoliar
    154-162
    2023-10-27
  • Ku koopetycji w sporcie. Wyzwania dla rynku o wysokiej konkurencji = Towards coopetition in sport. Challenges for the market of high competition.
    Aneta Stosik, Aleksandra Leśniewska
    975-982
    2016-09-30
1 - 9 of 9 items
Up

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partners

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Nicolaus Copernicus University Accessibility statement Shop