„Zaproponuj zakup” – model zakupu czy crowdsourcing?
DOI:
https://doi.org/10.12775/FT.2016.009Słowa kluczowe
zaproponuj zakup, crowdsourcing, Biblioteka Uniwersytecka w ToruniuAbstrakt
.Bibliografia
Górniak T., Integracja książek elektronicznych z systemem biblioteczno-informacyjnym szkoły wyższej jako wyzwanie dla nowoczesnej biblioteki uczelnianej, [w:] Biblioteka, książka, informacja, internet, red. Z. Osiński, R. Malesa, S. Kotuła, Lublin 2014.
Kasprzycki-Rosikoń J., Piątkowski J. (red.), Crowdsourcing: jak angażować konsumentów w świat marek, Gliwice 2013.
Kopyś E., Zakup sterowany popytem (Patron Driven Acquisition) jako model nabywania przez bibliotekę książek elektronicznych na miarę XXI wieku, [online], [dostęp 23 III 2016]. Dostępny w World Wide Web: http://delibra.bg.polsl.pl/Content/18108/Kopys_Elzbieta_tekst.pdf.
Kowalska M., Crowdsourcing internetowy: pozytywny wymiar partycypacji społecznej, Warszawa 2015.
Proctor J., Avoiding ebook „big deals”: alternatives to ebook backlists, New Library World, t. 114: 2013, z. 7–8, s. 301–308.
Pobrania
Opublikowane
Jak cytować
Numer
Dział
Licencja
Teksty są publikowane w formule Open Access, na zasadach niewyłącznej licencji Creative Commons Uznanie Autorstwa-Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe (CC BY-ND 4.0).
Statystyki
Liczba wyświetleń i pobrań: 322
Liczba cytowań: 0