Salta al contenuto principale Salta al menu principale di navigazione Salta al piè di pagina del sito
  • Registrazione
  • Login
  • Language
    • Čeština
    • English
    • Español (España)
    • Français (France)
    • Français (Canada)
    • Hrvatski
    • Italiano
    • Srpski
    • Українська
    • 日本語
    • Język Polski
    • Deutsch
  • Menu
  • Home
  • Aims & Scope
    • Open Access Policy
  • Proposte
  • Ultimo fascicolo
  • Archivi
  • Avvisi
  • Info
    • Comitato Scientifico ed Editoriale
    • Dichiarazione sulla privacy
    • Contatti
  • Registrazione
  • Login
  • Language:
  • Čeština
  • English
  • Español (España)
  • Français (France)
  • Français (Canada)
  • Hrvatski
  • Italiano
  • Srpski
  • Українська
  • 日本語
  • Język Polski
  • Deutsch
V. 23 (2023)
  • Home
  • /
  • V. 23 (2023)
  1. Home /
  2. Archivi /
  3. V. 23 (2023)

V. 23 (2023)

					Visualizza V. 23 (2023)
Table of contents
V. 23 (2023)
Monday, Nov 20, 2023

Co-financed from the funds of the Ministry of Culture and National Heritage of the Republic of Poland from the Cultural Promotion Fund – a state earmarked fund.

Subsidized from the budget of the Kujawsko-Pomorskie Region.

This issue table of contents
Editorial office 
A word from Editorial Team
11
PDF (English)
Słowo od redakcji
12
PDF (Język Polski)
Vorwort der Redaktion
13
PDF (Deutsch)
Articles
Use of Mobile Technology-Based Library Services and Information Needs Satisfaction of Undergraduates in Universities in South-West Nigeria
Obiora Kingsley Udem, John Igbekele Ogungbeni
15-33
PDF (English)
Cloud Computing: a tool for effective records and information management system in Nigerian academic libraries
Nosakhare Okuonghae, Oluwabunmi Dorcas Bakare-Fatungase
35-52
PDF (English)
Libraries as Facilitators of Digital Inclusion for Sustainable Development: The Nigerian Experience
Magnus Igbinovia, Afebuameh James Aiyebelehin
53-73
PDF (English)
Tackling the Challenges of Plagiarism in the Age of Information Overload by LIS Professionals in Nigerian Academic Institutions
Abdurrahman Bello Onifade, Juliet C. Alex-Nmecha
75-96
PDF (English)
Integrating Internet of Things (IoT) into Library and Information Science (LIS) School's Curriculum in Selected Universities in Nigeria
Anuoluwa Awodoyin, Olatokunbo Okiki
97-117
PDF (English)
Copyright laws and information technology usage as factors influencing information services delivery in university libraries in Edo State, Nigeria
Tolulope E. Adenekan, Nosakhare Okuonghae
119-138
PDF (English)
Reviews
Máté Tóth, A könyvtárak társadalmi szerepei empirikus kutatási adatok tükrében, Szentendre, Hamvas Béla Pest Megyei Könyvtár 2022, ss. 193 ISBN 978-963-7521-91-1
Dóra Szabó
139-145
PDF (English)
Reports
Report on the international scientific conference Relevance and listening: communicating the Christian message in the plurality of contemporary voices, organised by the Department of Institutional Social Communication of the Pontifical University of the Holy Cross, Rome, May 2-4, 2023
Rafał Leśniczak
147-156
PDF (English)
African Librarians and the Future of Learning: Reflections from the 5thAfLIA Conference and 7th African Library Summit in Accra, Ghana
Magnus Osahon Igbinovia, Omorodion Okuonghae
157-170
PDF (English)
From Editorial Office
Guidelines for authors
171-174
PDF (English)
Wytyczne dla autorek i autorów
175-178
PDF (Język Polski)
Richtlinien für Autorinnen und Autoren
179-182
PDF (Deutsch)

Search

Search

Browse

  • Scorri l'indice per Autori
  • Issue archive

User

User

Ultimo numero

  • Lodo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Informazioni

  • per i lettori
  • Per gli autori
  • Per i bibliotecari

Newsletter

Subscribe Unsubscribe

Lingua

  • Čeština
  • English
  • Español (España)
  • Français (France)
  • Français (Canada)
  • Hrvatski
  • Italiano
  • Srpski
  • Українська
  • 日本語
  • Język Polski
  • Deutsch

Fai una proposta

Fai una proposta
Su

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partners

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Nicolaus Copernicus University Accessibility statement Shop