Ir al contenido principal Ir al menú de navegación principal Ir al pie de página del sitio
  • Registrarse
  • Entrar
  • Language
    • Čeština
    • Deutsch
    • English
    • Español (España)
    • Français (France)
    • Français (Canada)
    • Hrvatski
    • Italiano
    • Język Polski
    • Srpski
    • Українська
  • Menu
  • Inicio
  • Actual
  • Archivos
  • Avisos
  • Acerca de
    • Sobre la revista
    • Envíos
    • Equipo editorial
    • Declaración de privacidad
    • Contacto
  • Registrarse
  • Entrar
  • Language:
  • Čeština
  • Deutsch
  • English
  • Español (España)
  • Français (France)
  • Français (Canada)
  • Hrvatski
  • Italiano
  • Język Polski
  • Srpski
  • Українська

Cognitive Science – New Media – Education

Vol. 5 Núm. 2 (2018)
  • Inicio
  • /
  • Vol. 5 Núm. 2 (2018)
  1. Inicio /
  2. Archivos /
  3. Vol. 5 Núm. 2 (2018) /
  4. Table of contents

Vol. 5 Núm. 2 (2018)

Table of contents

« Back

Studies and dissertations

  • Social realism and in-depth learning: Can students build knowledge with an epistemic dimension?
    Erik Bratland
    9-22
    PDF (English)
  • Theoretical aspects of media education. New technologies as the creative and innovative conditio sine qua non
    Sabahudin Hadžialić
    23-38
    PDF (English)
  • The reception of North-Norwegian Magazine (NNM) in the daily press – response and counter-response
    Roald Larsen
    39-50
    PDF (English)

Reports from educational practice

  • Young Professional ESOL Learners Confront Competing Demands of Social Media and ESP
    Diane Boothe, Clifton D. Wickstrom
    53-64
    PDF (English)

Innovations and introductions

  • Slowness and speed of execution as a functional indicator in music therapy
    Sara Pellegrini
    67-76
    PDF (English)
  • Content Analysis Made Simple for Students. An Interactive Online Application Solution
    Victor-Alexandru Briciu, Arabela Briciu, Florin Nechita
    77-91
    PDF (English)

Research reports

  • Prevention of Violence and Bullying in the School
    Ardiana Mali
    95-101
    PDF (English)
  • The influence of the distance between the teacher and a student for school grades
    Kazimierz Mikulski
    103-119
    PDF (English)

Search

Search

Browse

  • Examinar índice de autores/as
  • Issue archive

User

User

Número actual

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Información

  • Para lectores/as
  • Para autores/as
  • Para bibliotecarios/as

Newsletter

Subscribe Unsubscribe

Idioma

  • Čeština
  • Deutsch
  • English
  • Español (España)
  • Français (France)
  • Français (Canada)
  • Hrvatski
  • Italiano
  • Język Polski
  • Srpski
  • Українська
Arriba

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partners

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Nicolaus Copernicus University Accessibility statement Shop