Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Wpisz frazę
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Język
English
Język Polski
Menu
Strona domowa
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Zespół redakcyjny
Rada Programowa
Lista recenzentów
Polityka prywatności
Kontakt
Zarejestruj
Zaloguj
Język:
English
Język Polski
Acta Universitatis Nicolai Copernici. Zarządzanie
Tom 45 Nr 4 (2018)
Strona domowa
/
Tom 45 Nr 4 (2018)
Strona domowa
/
Archiwum
/
Tom 45 Nr 4 (2018)
/
Spis treści
Tom 45 Nr 4 (2018)
Spis treści
« Powrót
Artykuły
INTERAKTYWNE CENTRA NAUKI JAKO ELEMENT STRATEGII MARKETINGU MIEJSC NA PRZYKŁADZIE CENTRUM NAUKI KOPERNIK
Aleksandra Ścibich-Kopiec
7-16
PDF
INTERDYSCYPLINARNOŚC MARKETINGU W ŚWIETLE PSYCHOLOGICZNYCH ASPEKTÓW DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH
Dominika Porowska
17-26
PDF
STATE MANAGEMENT OF DEVELOPMENT OF DAIRY CATTLE BREEDING IN UKRAINE
Alexander Lavruk
27-35
PDF (English)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE W POLSKICH PUBLICZNYCH SZKOŁACH MUZYCZNYCH
Krzysztof Sypek
37-47
PDF
DEPRECIATION AS A SOURCE OF CURRENT CAPITAL FINANCING OF ENTERPRISES
Iryna Hryniuk
49-58
PDF (English)
OSOBOWOŚCIOWE UWARUNKOWANIA NOWOCZESNYCH ORGANIZACJI SPOŁECZNYCH
Maja Zagórna-Goplańska
59-75
PDF
SPECJALIZACJA I JEJ ZNACZENIE DLA INNOWACJI – PERSPEKTYWA HISTORYCZNA W ODNIESIENIU DO KONCEPCJI STRATEGII INTELIGENTNEJ SPECJALIZACJI
Svetlana Keil
77-87
PDF
TRANSPORT INTERMODALNY W GOSPODARCE KRAJOWEJ
Robert Rogaczewski
89-100
PDF
WIZUALIZACJA SIECI SPOŁECZNYCH W IDENTYFIKACJI LIDERÓW ZMIAN
Piotr Andrzejak
101-113
PDF
POMIAR MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH JAKO ELEMENT ZARZĄDZANIA WIEDZĄ I INFORMACJĄ W PRZEDSIĘBIORSTWACH
Mariusz Lewandowski
115-122
PDF
DEPRECIATION AS A SOURCE OF CURRENT CAPITAL FINANCING
Iryna Hryniuk
Pomiar mediów społecznościowych jako element zarządzania wiedzą i informacją w przedsiębiorstwach
Mariusz Lewandowski
State management of development of dairy cattle breeding in Ukraine
Alexander Lavruk
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE W POLSKICH PUBLICZNYCH SZKOŁACH MUZYCZNYCH
Krzysztof Sypek
TRANSPORT INTERMODALNY W GOSPODARCE KRAJOWEJ
Robert Błażej Rogaczewski
SPECJALIZACJA I JEJ ZNACZENIE DLA INNOWACJI – PERSPEKTYWA HISTORYCZNA W ODNIESIENIU DO KONCEPCJI STRATEGII INTELIGENTNEJ SPECJALIZACJI
Svetlana Keil
WIZUALIZACJA SIECI SPOŁECZNYCH W IDENTYFIKACJI LIDERÓW ZMIAN
Piotr Andrzejak
Wyszukiwanie
Wyszukiwanie
Wpisz wyszukiwaną frazę
Szukaj
Przeglądaj
Indeks autorów
Lista archiwalnych numerów
Użytkownik
Użytkownik
Nazwa użytkownika (np. jankowalski)
*
Wymagane
Hasło (dozwolone małe litery i cyfry)
*
Wymagane
Zapamiętaj mnie
Zaloguj się
Aktualny numer
Informacje
dla czytelników
dla autorów
dla bibliotekarzy
Newsletter
Zapisz się
Wypisz się
Język / Language
English
Język Polski