Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Rada Programowa
    • Lista recenzentów
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Acta Universitatis Nicolai Copernici. Zarządzanie

Pomiar mediów społecznościowych jako element zarządzania wiedzą i informacją w przedsiębiorstwach
  • Strona domowa
  • /
  • Pomiar mediów społecznościowych jako element zarządzania wiedzą i informacją w przedsiębiorstwach
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 45 Nr 4 (2018) /
  4. Artykuły

Pomiar mediów społecznościowych jako element zarządzania wiedzą i informacją w przedsiębiorstwach

Autor

  • Mariusz Lewandowski Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu

DOI:

https://doi.org/10.12775/19279

Słowa kluczowe

media społecznościowe, social media, pomiar mediów społecznościowych, badania internetu, monitoring mediów społecznościowych

Abstrakt

Media społecznościowe stanowią współcześnie jeden z najczęstszych i najchętniej wykorzystywanych kanałów komunikacji w przedsiębiorstwach – zarówno w komunikacji wewnętrznej, jak zewnętrznej, z obecnymi i potencjalnymi klientami oraz pozostałymi interesariuszami. By prowadzone działania przynosiły zamierzone na etapie projektowania strategii komunikacyjnej (lub marketingowej) efekty, niezbędne jest ciągłe ich monitorowanie i analizowanie pozyskanych w ten sposób danych. Tylko tak można podjąć decyzję o kontynuowaniu prowadzonej komunikacji lub skorygowaniu strategii (bądź wybranych narzędzi), jeśli nie realizuje ona założonych celów.

Bibliografia

Bogan C. E., English M. J., (2006), Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk, wyd. Helion, Gliwice

Chwiałkowska A., (2013), Monitorowanie mediów społecznościowych jako kluczowy czynnik sukcesu przedsiębiorstwa, Zarządzanie i Finanse 11.1, cz. 2

Garapich A, (2016) Badania mediów internetowych, [w:] J. Królewski, P. Sala (red.), E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy, PWN, Warszawa

Grębosz M., Siuda D., Szymański G., (2016), Social Media Marketing, Wydawnictwo Politechniki Łódzkiej, Łódź

Grycu A., (2010), Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI) jako narzędzie doskonalenia efektywności operacyjnej firm produkcyjnych zorientowanych na lean, [w:] Przegląd organizacji 2/2010

Kaznowski D., (2016), Social media – społeczny wymiar Internetu [w:] J. Królewski, P. Sala (red.), E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy, PWN, Warszawa

Kępiński Ł., Kordowski M., Sałkowski D., Sztubecki K., (2015), Marketing internetowy. Nowe możliwości, nowi klienci, nowe rynki, wyd. Poltex, Warszawa

Krok E., (2011), Media społecznościowe elementem zarządzania wiedzą w firmie, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego Studia Informatica, nr 28, Szczecin

Lemanowicz M., Gańko M., (2016), Wybrane metody efektywności działań marketingowych prowadzonych w social media, Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu, tom XVIII, zeszyt 6

Treadway C., Smith M., (2011), Godzina dziennie z Facebook marketingiem, wyd. Helion, Gliwice.

Acta Universitatis Nicolai Copernici. Zarządzanie

Opublikowane

2020-02-18

Jak cytować

Lewandowski, Mariusz. 2020. „Pomiar mediów społecznościowych Jako Element zarządzania Wiedzą I Informacją W przedsiębiorstwach”. Acta Universitatis Nicolai Copernici. Zarządzanie 45 (4). https://doi.org/10.12775/19279.
  • PN-ISO 690 (Polski)
  • ACM
  • ACS
  • APA
  • ABNT
  • Chicago
  • Harvard
  • IEEE
  • MLA
  • Turabian
  • Vancouver
Pobierz cytowania
  • Endnote/Zotero/Mendeley (RIS)
  • BibTeX

Numer

Tom 45 Nr 4 (2018)

Dział

Artykuły

Statystyki

Liczba wyświetleń i pobrań: 0
Liczba cytowań: 0

Crossref
Scopus
Google Scholar
Europe PMC

Wyszukiwanie

Wyszukiwanie

Przeglądaj

  • Indeks autorów
  • Lista archiwalnych numerów

Użytkownik

Użytkownik

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy

Newsletter

Zapisz się Wypisz się

Język / Language

  • English
  • Język Polski

Tagi

Szukaj przy pomocy tagu:

media społecznościowe, social media, pomiar mediów społecznościowych, badania internetu, monitoring mediów społecznościowych
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa