Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Wpisz frazę
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Język
English
Język Polski
Menu
Strona domowa
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Zespół redakcyjny
Rada Programowa
Lista recenzentów
Polityka prywatności
Kontakt
Zarejestruj
Zaloguj
Język:
English
Język Polski
Acta Universitatis Nicolai Copernici. Zarządzanie
Tom 45 Nr 2 (2018)
Strona domowa
/
Tom 45 Nr 2 (2018)
Strona domowa
/
Archiwum
/
Tom 45 Nr 2 (2018)
/
Spis treści
Tom 45 Nr 2 (2018)
Spis treści
« Powrót
Artykuły
ROLA KADRY ZARZĄDZAJĄCEJ W PRZEZWYCIĘŻANIU RÓŻNIC KULTUROWYCH W PRZEDSIĘBIORSTWACH MIĘDZYNARODOWYCH
Monika Katarzyna Guzek
7-16
PDF
NOWOCZESNE METODY ŚWIADCZENIA USŁUG WODNO-KANALIZACYJNYCH WOBEC DZIAŁAŃ WYZNACZONYCH IDEĄ PODNIESIENIA JAKOŚCI ŻYCIA SPOŁECZNOŚCI LOKALNEJ NA PRZYKŁADZIE BRANŻY WODNO-KANALIZACYJNEJ W MIEŚCIE RYBNIK
Józef Piotr Ober, Janusz Karwot, Aleksandra Kuzior
17-26
PDF (English)
RÓŻNICE I PODOBIEŃSTWA W PODEJŚCIU DO ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI NA PRZYKŁADZIE POLSKICH I NIEMIECKICH ORGANIZACJI STUDENCKICH
Katarzyna Wicińska
27-37
PDF
CONTROLLING JAKO NARZĘDZIE ZARZĄDZANIA NA PRZYKŁADZIE WYBRANEGO SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ
Magdalena Anna Chowaniec
39-49
PDF
OPERATY I WYZWANIA BADAWCZE KULTURY ORGANIZACYJNEJ
Maria Niewierko
51-62
PDF
DZIAŁANIA REKRUTACYJNE FIRM W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH NA PRZYKŁADZIE PRZEDSIĘBIORSTW MŚP Z WOJEWÓDZTWA KUJAWSKO -POMORSKIEGO
Katarzyna Zofia Samek
63-73
PDF
ANALIZA EFEKTYWNOŚCI ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI NA PRZYKŁADZIE SPÓŁEK NOTOWANYCH NA GPW
Paulina Śmiałek
75-85
PDF
INFRASTRUKTURA TRANSPORTU JAKO DETERMINANTA PRZEWOZU ŁADUNKÓW PONADGABARYTOWYCH
Agnieszka Katarzyna Waniewska
87-98
PDF (English)
ROLA I ZNACZENIE ZARZĄDZANIA WIEDZĄ DLA PRZEDSIĘBIORSTW Z SEKTORA MSP
Michał Jagielski
99-111
PDF
INTELIGENCJA EMOCJONALNA I JEJ ROLA W ŻYCIU ZAWODOWYM SPRZEDAWCY
Olga Khomin
113-125
PDF
SYSTEMY ZARZĄDZANIA BEZPIECZEŃSTWEM INFORMACJI W PRZEDSIĘBIORSTWIE
Piotr Szymon Wiśniewski
127-135
PDF
MARKA JAKO CZYNNIK DETERMINUJĄCY ZACHOWANIA ZAKUPOWE KONSUMENTÓW FIRMY LPP S.A.
Angelika Pańka
137-146
PDF
Wyszukiwanie
Wyszukiwanie
Wpisz wyszukiwaną frazę
Szukaj
Przeglądaj
Indeks autorów
Lista archiwalnych numerów
Użytkownik
Użytkownik
Nazwa użytkownika (np. jankowalski)
*
Wymagane
Hasło (dozwolone małe litery i cyfry)
*
Wymagane
Zapamiętaj mnie
Zaloguj się
Aktualny numer
Informacje
dla czytelników
dla autorów
dla bibliotekarzy
Newsletter
Zapisz się
Wypisz się
Język / Language
English
Język Polski