POCZUCIE SKUTECZNOŚCI NAUCZYCIELI SZKÓŁ SPECJALNYCH ORAZ OGÓLNODOSTĘPNYCH W SYTUACJI PANDEMII COVID-19
DOI:
https://doi.org/10.12775/AUNC_PED.2021.011Abstrakt
Autorzy artykułu podejmują próbę eksploracji empirycznej problemu poczucia skuteczności nauczycieli w sytuacji pandemii COVID-19. Badaniom poddano grupę 253 nauczycieli szkół specjalnych oraz ogólnodostępnych na poziomie edukacji wczesnoszkolnej. Wykorzystano Test Poczucia Skuteczności (TPS) autorstwa Marioli Chomczyńskiej-Rubachy oraz Krzysztofa Rubachy.
Analizy wykazały, że poczucie skuteczności jest zależne przede wszystkim od rodzaju szkoły, a co najważniejsze, w prawie 90% osiąga poziom niski.
Pobrania
Opublikowane
Jak cytować
Numer
Dział
Licencja
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by-nd/4.0/88x31.png)
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.
Statystyki
Liczba wyświetleń i pobrań: 586
Liczba cytowań: 0