Wprowadzenie
DOI:
https://doi.org/10.12775/AUNC_PED.2024.010References
Kożyczkowska, A. 2023. „Szkoła. Esej o (nie)odpowiedzialności”. Acta Universitatis Nicolai Copernici. Pedagogika 46(2): 63–97. http://dx.doi.
org/10.12775/AUNC_PED.2023.013.
Lyotard, J.-F. The Postmodern Condition. A Report on Knowledge. Manchester: Manchester University Press, 1984.
Roszkowski, W. Historia i teraźniejszość. 1945–1979. Podręcznik do liceów i techników. Podręcznik do klasy 1. Kraków: Wydawnictwo Biały Kruk, 2022.
Roszkowski, W. Historia i teraźniejszość. 1980–2015. Podręcznik do liceów i techników. Podręcznik do klasy 2. Kraków: Wydawnictwo Biały Kruk, 2023.
Rutkowiak, J. „»Pulsujące kategorie« jako wyznaczniki mapy odmian myślenia o edukacji”. W: Odmiany myślenia o edukacji, red. J. Rutkowiak, 13–51. Kraków: Oficyna Wydawnicza IMPULS, 1995.
Additional Files
Published
How to Cite
Issue
Section
License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NoDerivatives 4.0 International License.
Stats
Number of views and downloads: 0
Number of citations: 0