http://www.home.umk.pl/~aunc_pedagogika/
Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Rada Redakcyjna
    • Recenzenci
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Acta Universitatis Nicolai Copernici Pedagogika

Wprowadzenie
  • Strona domowa
  • /
  • Wprowadzenie
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 48 Nr 2 (2024): (CZY) POWINNIŚMY PISAĆ O WIELOKULTUROWOŚCI (?) /
  4. OD REDAKCJI

Wprowadzenie

Autor

  • Adela Kożyczkowska Uniwersytet Gdański https://orcid.org/0000-0002-7952-1321

DOI:

https://doi.org/10.12775/AUNC_PED.2024.010

Bibliografia

Kożyczkowska, A. 2023. „Szkoła. Esej o (nie)odpowiedzialności”. Acta Universitatis Nicolai Copernici. Pedagogika 46(2): 63–97. http://dx.doi.

org/10.12775/AUNC_PED.2023.013.

Lyotard, J.-F. The Postmodern Condition. A Report on Knowledge. Manchester: Manchester University Press, 1984.

Roszkowski, W. Historia i teraźniejszość. 1945–1979. Podręcznik do liceów i techników. Podręcznik do klasy 1. Kraków: Wydawnictwo Biały Kruk, 2022.

Roszkowski, W. Historia i teraźniejszość. 1980–2015. Podręcznik do liceów i techników. Podręcznik do klasy 2. Kraków: Wydawnictwo Biały Kruk, 2023.

Rutkowiak, J. „»Pulsujące kategorie« jako wyznaczniki mapy odmian myślenia o edukacji”. W: Odmiany myślenia o edukacji, red. J. Rutkowiak, 13–51. Kraków: Oficyna Wydawnicza IMPULS, 1995.

Acta Universitatis Nicolai Copernici Pedagogika

Pliki dodatkowe

  • pdf

Opublikowane

2025-03-29

Jak cytować

1.
KOŻYCZKOWSKA, Adela. Wprowadzenie. Acta Universitatis Nicolai Copernici Pedagogika [online]. 29 marzec 2025, T. 48, nr 2. [udostępniono 19.5.2025]. DOI 10.12775/AUNC_PED.2024.010.
  • PN-ISO 690 (Polski)
  • ACM
  • ACS
  • APA
  • ABNT
  • Chicago
  • Harvard
  • IEEE
  • MLA
  • Turabian
  • Vancouver
Pobierz cytowania
  • Endnote/Zotero/Mendeley (RIS)
  • BibTeX

Numer

Tom 48 Nr 2 (2024): (CZY) POWINNIŚMY PISAĆ O WIELOKULTUROWOŚCI (?)

Dział

OD REDAKCJI

Licencja

Creative Commons License

Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.

Statystyki

Liczba wyświetleń i pobrań: 0
Liczba cytowań: 0

Wyszukiwanie

Wyszukiwanie

Przeglądaj

  • Indeks autorów
  • Lista archiwalnych numerów

Użytkownik

Użytkownik

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy

Newsletter

Zapisz się Wypisz się

Język / Language

  • English
  • Język Polski
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa