Wyszukaj


 
Numer Tytuł
 
Vol 2, No 4 (2016) Satisfaction survey of basketball fans at the example of the club Twarde Pierniki Abstrakt  PDF
Andżelika Dzięgiel
 
Vol 2, No 3 (2016) The communication effects of sponsorship in local sports markets Abstrakt  PDF
Sławomir Kowalski
 
Vol 1, No 4 (2015) Proposal on the production process to finance companies sport from studying his followers Abstrakt  PDF
Wilson Andreas Cárdenas-Polanía
 
Vol 2, No 2 (2016) Legal aspects of athletes' image rights usage in the light of marketing activities Abstrakt  PDF
Krzysztof M. Westfal
 
Vol 2, No 2 (2016) The quality of sport- recreation services with regard of fitness club for women Abstrakt  PDF
Agnieszka Widawska-Stanisz
 
Vol 1, No 1 (2015) Evaluation of the quality of services provided by the Polish football clubs Abstrakt  PDF
Andżelika Dzięgiel, Łukasz Luciński
 
Vol 1, No 3 (2015) Contradictions in consumer reaction to the polygraph and personality profile Abstrakt
Marria Orquidea Escobar Torres
 
Vol 1, No 2 (2015) The professionalization of marketing management in sports club in the local market Abstrakt  PDF
Sławomir Kowalski
 
Vol 3, No 4 (2017) Networking in management of relationships with the sports and leisure service market Abstrakt  PDF
Agnieszka Widawska-Stanisz
 
Vol 3, No 2 (2017) Analysis of client communication system in local sport Abstrakt  PDF
Sławomir Kowalski
 
Vol 3, No 2 (2017) Sport activity of polish runners and the resulting marketing potential Abstrakt  PDF
Zygmunt Waśkowski, Anna Jasiulewicz
 
1 - 11 z 11 elementów

Wskazówki:

  • Wielkość znaków nie ma znaczenia
  • Spójniki są ignorowane
  • Wyszukaj dokładnego wyrażenia przez umieszczenie go w cudzyszłowie, np. "Dolnośląska Szkoła Wyższa"
  • Wyklucz wyrażenie poprzedzając je znakiem -.



Partnerzy platformy czasopism