Wyszukaj


 
Numer Tytuł
 
Vol 41, No 1 (2014) Wpływ urządzeń mobilnych na komunikację marketingową Abstrakt  PDF
Róża Błaś
 
Vol 41, No 1 (2014) Public Relations w budowaniu siły marki Abstrakt  PDF
Joanna Pomaskow
 
Vol 41, No 1 (2014) Marketing rekomendacji jako narzędzie procesu komunikacji marketingowej firmy z klientami Abstrakt  PDF
Joanna Sorokin
 
Vol 42, No 1 (2015) KOMUNIKACJA MARKETINGOWA W RELACJACH INWESTORSKICH. PR A RI Abstrakt  PDF
Olga Łukasiewicz
 
Vol 44, No 2 (2017) MARKETING MUZYCZNY NA PRZYKŁADZIE SOJUSZU MAREK Abstrakt  PDF
Stanisław Trzciński
 
Vol 42, No 1 (2015) KOMUNIKACJA MARKETINGOWA W RELACJACH INWESTORSKICH. PR A RI. Abstrakt
Olga Małgorzata Łukasiewicz
 
1 - 6 z 6 elementów

Wskazówki:

  • Wielkość znaków nie ma znaczenia
  • Spójniki są ignorowane
  • Wyszukaj dokładnego wyrażenia przez umieszczenie go w cudzyszłowie, np. "Dolnośląska Szkoła Wyższa"
  • Wyklucz wyrażenie poprzedzając je znakiem -.



Partnerzy platformy czasopism