Starzenie się społeczeństwa i rola mediów społecznościowych. Potrzeby edukacyjne wieku i rola mediów społecznościowych w nauce
DOI:
https://doi.org/10.12775/RA.2013.011Słowa kluczowe
starzenie się społeczeństwa, media społecznościowe, uczenie się przez całe życie, potrzeby edukacyjneAbstrakt
Kształcenie dorosłych musi być bardziej przygotowane, by dać możliwościstarszemu społeczeństwu, aby uczyli się więcej na temat mediów społecznościowych i szkolić
ich w sposób przystępniejszy dla odbiorcy. To jest wyzwanie dla uczenia się przez całe życie
wszędzie w Europie. Na stronach poniżej Autor dzieli tekst na następujące sekcje: dane na temat
wykorzystania mediów społecznościowych, skupianie się na Facebooku (praktycznie nie
było możliwości, aby zrobić przegląd dla wszelkiego rodzaju narzędzi społecznościowych, ponieważ
jest to zróżnicowana i szybko rozwijająca się dziedzina), dane dotyczące korzystania
z Facebooka według grup wieku, potrzeb edukacyjnych osób w wieku starszym na arenie międzynarodowej,
potrzeby edukacyjne na Węgrzech (na podstawie ankiety), odnośnie uzyskania
lepszego dostępu do mediów społecznościowych przez osoby starsze.
Pobrania
Opublikowane
2014-05-13
Jak cytować
1.
SZIGETI TÓTH, János. Starzenie się społeczeństwa i rola mediów społecznościowych. Potrzeby edukacyjne wieku i rola mediów społecznościowych w nauce. Rocznik Andragogiczny [online]. 13 maj 2014, T. 20, s. 201–210. [udostępniono 18.12.2024]. DOI 10.12775/RA.2013.011.
Numer
Dział
II. Wyzwania starzejącego się społeczeństwa
Statystyki
Liczba wyświetleń i pobrań: 412
Liczba cytowań: 0