Ekspansja anglicyzmów w języku reklamy prasowej
DOI: http://dx.doi.org/10.12775/LinCop.2010.032
Abstrakt
Słowa kluczowe
Pełny tekst:
PDFBibliografia
ANISIMOWICZ A., 2001, Spójnościowe aspekty zapożyczeń angielskich we współczesnej prasie polskiej, w: G. Habrajska (red.), Język w komunikacji, t. 3, Łódź: Wydawnictwo Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej, s. 13–21.
CHŁOPICKI W., ŚWIĄTEK J., 2001, Wpływ języka angielskiego na współczesny język polskiej reklamy, w: G. Habrajska (red.), Język w komunikacji, t. 1, Łódź: Wydawnictwo Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej, s. 319–326.
DUNAJ B. (red.), 2001, Słownik współczesnego języka polskiego, Warszawa: Przegląd Reader’s Digest.
FISIAK J. (red.), 2003, Nowy słownik Fundacji Kościuszkowskiej angielsko-polski, New York: The Kosciuszko Foundation.
KOCHAN M., 2003, Slogany w reklamie i polityce, Warszawa: Trio.
MARKOWSKI A. (red.), 2000, Nowy słownik poprawnej polszczyzny PWN, Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
OTWINOWSKA-KASZTELANIC A., 1998, Wpływ języka angielskiego na polszczyznę, Poradnik Językowy, z. 1, s. 57–65.
PHILIPS J. (red.), 1997, Oxford Wordpower. Słownik angielsko-polski, Oxford: Oxford University Press.
POLAŃSKI E. (red.), 2007, Wielki słownik języka polskiego, Kraków: Krakowskie Wydawnictwo Naukowe.
SZANIAWSKI J., 1997, Duży słownik informatyczny, Warszawa: Arskom.
##plugins.generic.alm.title##
Metrics powered by PLOS ALM
ISSN 2080-1068 (print)
ISSN 2391-7768 (online)