Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
  • Register
  • Login
  • Language
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Home
  • Current
  • Archives
  • Announcements
  • About
    • About the Journal
    • Submissions
    • Editorial Team
    • Privacy Statement
    • Contact
  • Register
  • Login
  • Language:
  • English
  • Język Polski

Paedagogia Christiana

Search
  • Home
  • /
  • Search
  1. Home /
  2. Search

Search

Advanced filters
Published After
Published Before

Search Results

Found 154 items.
  • Uniwersytet i szkoła. Promocja uniwersytetu otwartego. IV Międzynarodowy Kongres Cattedre Scholas, Castelgandolfo, 27-29 czerwca 2018
    Carina Rossa
    605-611
    2019-09-02
  • Chiara Lubich’s Anthropological Perspective for the Third Millennium
    Jesús Moran Cepedano
    35-60
    2019-09-02
  • Chiara Lubich’s Anthropological Perspective for the Third Millennium
    Jesús Moran Cepedano
    61-86
    2019-09-02
  • Religious Upbringing of Economic Migrants’ Children: a Challenge for Parents, Priests and Catechists as Studied in Scotland
    Tomasz Biernat, Piotr Krakowiak, Tomasz Leszniewski, Dagmara Turowska
    223-247
    2018-07-02
  • Modern Ascetic Practices – Theory and Practice from the Perspective of Catholic Context
    Dominika Budzanowska-Weglenda, Marcin Jewdokimow
    195-213
    2020-01-27
  • Chiara Lubich’s “Resurrection of Rome”. Reflections in Light of Special Psychopedagogy
    Dorota Kornas-Biela
    145-164
    2019-09-02
  • Love as the Fundamental Dynamics of Family Upbringing according to Chiara Lubich. Selected Aspects
    Mariola Teresa Kozubek
    365-400
    2019-09-02
  • Love as the Fundamental Dynamics of Family Upbringing according to Chiara Lubich – Selected Aspects
    Mariola Teresa Kozubek
    327-364
    2019-09-02
  • Carina Rossa, Viviana Carlevaris Colonnetti (eds.), Custodiar la infancia: Promoción del bienestar y la protección integral de niños y adolescentes, Buenos Aires: Editorial Ciudad Nueva, 2018, 170 pp.
    Witold Kania
    619-623
    2019-09-02
  • Learning as an Engagement in the Conversation of Humankind
    Rafał Godoń
    83-95
    2014-12-30
  • Università e scuola. Verso il rilancio delle università in uscita. IV Congresso Internazionale delle Cattedre Scholas, Castelgandolfo, 27-29 giugno 2018
    Carina Rossa
    599-604
    2019-09-02
  • Erasmus of Rotterdam as a Teacher of Christian Humanism
    Katarzyna Wrońska
    69-93
    2020-01-27
  • Moral Education in the Perspective of Liberal Education, Natural Law and the Modern Doctrine of Social Contract
    Jan Rutkowski
    161-173
    2020-01-27
  • Concepts of Family Policy in Prawo i Sprawiedliwość [Law and Justice’s] Election Programmes in the Years 2007–2014
    Dominika Jagielska
    245-263
    2018-01-15
  • Education and Freedom. An Attempt of Insights into Józef Tischner’s Pedagogical Thinking
    Katarzyna Wrońska
    97-115
    2018-07-02
  • Static and Dynamic Approach to Religiosity in the Perspective of Socialisation
    Wojciech Sadłoń
    143-159
    2020-01-27
  • The Outline of Family Upbringing Theory in Pedagogical Reflection of Teresa Kukołowicz and Józef Wilk
    Danuta Opozda
    229-244
    2018-01-15
  • Carina Rossa, Viviana Carlevaris Colonnetti (eds.), Custodiar la infancia: Promoción del bienestar y la protección integral de niños y adolescentes, Buenos Aires: Editorial Ciudad Nueva, 2018, 170 pp.
    Witold Kania
    615-619
    2019-09-02
  • Inner Space of Freedom and the Issue of Man according to Józef Tischner
    Zbyszek Dymarski
    81-96
    2018-07-02
  • Subjectivity in Caring for the Human Condition. Existential Ideas of Paul Tillich as an Inspiration for Pedagogy
    Julita Orzelska
    129-141
    2020-01-27
  • The Relevance of Biblical Exegesis to the Study of the Dynamics of the Educational Relationship in Contemporary Pedagogy. An Example of the Biblical Story of the Calling of Levi
    Leszek Waga
    147-172
    2025-01-29
  • Slaves on the Way to Recognition. Józef Tischner’s Struggling with Historiosophy
    Piotr Kostyło
    51-79
    2018-07-02
  • Growing Person – the Anthropological Basis for the Educational Thought of John Bosco
    Stanisław Chrobak
    95-109
    2020-01-27
  • The Idea of Pro-Existence as a Fundamental Value in a Pedagogue’s Life
    Helena Słotwińska
    133-156
    2018-01-15
  • Spaces of Freedom: Between Heroism and Conformity
    Krzysztof T. Wieczorek
    27-50
    2018-07-02
1 - 25 of 154 items 1 2 3 4 5 6 7 > >> 
Up

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partners

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Nicolaus Copernicus University Accessibility statement Shop