Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Nowe Media. Czasopismo Naukowe

Advergames – przyszłość polityki?
  • Strona domowa
  • /
  • Advergames – przyszłość polityki?
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 2 (2011) /
  4. Studia i Rozprawy

Advergames – przyszłość polityki?

Autor

  • Bartłomiej Rafał Białas Universidad del Istmo, Ciudad de Guatemala

DOI:

https://doi.org/10.12775/NM.2011.005

Bibliografia

Batey Mark. 2008. Brand Meaning. New York: Routledge.

Buss Anna, Strauss Nancy. 2009. Online Community Handbook. Building Your Business and Brand on the Web. Berkley: New Riders.

Calkins Tim. 2005. The Challenge of Branding. [W:] T. Calkins, A. M. Tybout (red.). Kellog on Branding. Hoboken: John Wiley & Sons, Inc.

Chaney Isabella M., Lin Ku-Ho, Chaney James. 2004. The Effect of Billboards Within the Gaming Environment. „Journal of Interactive Advertising” 1, s. 37–45.

Edery David, Mollick Ethan. 2009. Changing the Game. How Video Games are Transforming the Future of Business. Upper Saddle River: Pearson Education, Inc.

Harfoush Rahaf. 2009. Yes We Did. An Inside Look At how Social Media Built the Obama Brand. Berkley: New Riders.

Hawkins Delbert I., Mothersbaugh David L., Best Roger J. 2007. Consumer Behavior. Building Marketing Strategy. New York: McGraw-Hill/Irwin.

Ito Mizuko (red.). 2010. Hanging Out, Messing Arund, and Geeking Out. Kids Living and Learning With New Media. Massachusetts: The Massachusetts Institute of Technology Press.

Kaye Kate. 2009. Campaign ’08. A Turning Point for Digital Media. USA: Create- Space.

Keller Kevin Lane, Aperia Tony, Georgson Mats. 2008. Strategic Brand Management. A European Perspective. Essex, England: Pearson Education Limited.

Lee Kevin, Baldwin Steve. 2007. How to Market in an Age of Divergent Consumers, Media Chaos and Advertising Anarchy. Westport: Easton Studio Press.

Lee-Marshment Jennifer. 2001. Political Marketing and British Political Parties. New York: Manchester University Press.

Safko Lon, Brake David K. 2009. The Social Media Bible. Hoboken: John Wiley & Sons, Inc.

Sarewitz Daniel, Pielke Roger A. Jr. 2000. Prediction in Science and Policy. [W:] D..Sarewitz, R. A. Pielke Jr., R. Byerly Jr. (red.). Prediction. Science, Decision and the Future of Nature. Washington, D.C.: Island Press.

Weinberg Tamar. 2009. The New Community Rules: Marketing on the Social Web. Sebastopol: O’Reilly Media, Inc.

Winkler Tina, Buckner Kathy. 2006. Receptiveness of Gamers to Embedded Brand Messages in Advergames: Attitudes Towards Product Placement. „Journal of Interactive Advertising” 1, s. 24–32.

Winograd Morley, Hais Michael D. 2008. Millenial Makeover: MySpace, YouTube, and the Future of American Politics. New Brunswick: Ruthers University Press.

Wipperfurth Alex. 2006. Brand Hijack. New York: Portfolio.

Wise Kevin, Bolls Paul D., Kim Hyo, Venkataraman Arun, Meyer Ryan. 2008. Enjoyment of Advergames and Brand Attitudes: The Impact of Thematic Relevance. „Journal of Interactive Advertising” 1, s. 27–36.

Źródła internetowe

Blippy: Tell the World Who You are. 2009. http://www.techcrunch.com/2009/12/11/ blippy/, 2.07.2010.

Design Patterns and Business Models For the Next Generation of Software. 2005. http://oreilly.com/web2/archive/what-is-web-20.html, 4.12.2010.

Generation M2: Media in the Lives of 8-to 18-Years-Olds. 2010. http://www.kff.org/ entmedia/mh012010pkg.cfm, 2.02.2010.

http://www.clashofthetitansgame.com, 4.10.2010.

Nowe Media. Czasopismo Naukowe

Pobrania

  • PDF

Opublikowane

2011-12-01

Jak cytować

1.
BIAŁAS, Bartłomiej Rafał. Advergames – przyszłość polityki?. Nowe Media. Czasopismo Naukowe [online]. 1 grudzień 2011, T. 2, s. 83–98. [udostępniono 6.7.2025]. DOI 10.12775/NM.2011.005.
  • PN-ISO 690 (Polski)
  • ACM
  • ACS
  • APA
  • ABNT
  • Chicago
  • Harvard
  • IEEE
  • MLA
  • Turabian
  • Vancouver
Pobierz cytowania
  • Endnote/Zotero/Mendeley (RIS)
  • BibTeX

Numer

Tom 2 (2011)

Dział

Studia i Rozprawy

Statystyki

Liczba wyświetleń i pobrań: 645
Liczba cytowań: 0

Wyszukiwanie

Wyszukiwanie

Przeglądaj

  • Indeks autorów
  • Lista archiwalnych numerów

Użytkownik

Użytkownik

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy

Newsletter

Zapisz się Wypisz się

Język / Language

  • English
  • Język Polski
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa