Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Nowe Media. Czasopismo Naukowe

Portale społecznościowe jako narzędzie wpływu politycznego
  • Strona domowa
  • /
  • Portale społecznościowe jako narzędzie wpływu politycznego
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 2 (2011) /
  4. Studia i Rozprawy

Portale społecznościowe jako narzędzie wpływu politycznego

Autor

  • Karolina Stefanowicz Uniwersytet w Białymstoku

DOI:

https://doi.org/10.12775/NM.2011.003

Bibliografia

Castells Manuel. 2007. Społeczeństwo sieci. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.

Goban-Klas Tomasz. 2006. Media i komunikowanie masowe. Teorie i analizy prasy, radia, telewizji i Internetu. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.

Hubert Wit. 2009. Cyfrowe nierówności w dobie kultury 2.0. Problemy wybrane. [W:] M. Jeziński (red.). Nowe media a media tradycyjne. Toruń: Wydawnictwo Adam Marszałek.

Hughes Mark. 2008. Marketing szeptany. Buzz marketing. Z ust do ust. Jak robić szum medialny wokół siebie, firmy, produktu. Warszawa: Wydawnictwo MT Biznes.

Jabłoński Andrzej. 1991. Polityka. Interpretacje definicyjne. [W:] A. W. Jabłoński, L..Sobkowiak (red.). Kategorie analizy politologicznej. Wrocław: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego.

Leszczuk-Fiedziukiewicz Anna. 2009. Kampania negatywna i kampania internetowa jako przykład promocji polityków w kampanii wyborczej do Parlamentu Europejskiego w 2009 roku. [W:] E. Kużelewska, A. R. Bartnicki (red.). Zachód w globalnej i regionalnej polityce międzynarodowej. Toruń: Wydawnictwo Adam Marszałek.

Manin Bernard, Lev-On Azi. 2009. Happy accidents: Deliberation and online exposure to opposing views. [W:] T. Davies, S. Gangadharan (red.). Online Deliberation: Design, Research and Practice. Chicago: Center for the Study of Language and Information.

Masłyk Tomasz. 2007. Demokracja deliberatywna a Internet. [W:] M. Szpunar (red.). Media a polityka. Rzeszow: Wydawnictwo Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania.

McQuail Denis. 2007. Teoria komunikowania masowego. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.

Źródła internetowe

Facebook. Statystyki. 2010. http://www.facebook.com/press/info.php?statistics, 13.04.2010.

Gulczyński Mariusz. 2007. Władza polityczna. http://knol.google.com/k/władza-polityczna#, 19.04.2010.

Iran. Wojna w Internecie. Facebook i Twitter za Teheranem. 2009. http://www.redakcja.newsweek.pl/Tekst/Polityka-Polska/530070,Iran---wojna-w-interneciefacebook- i-twitter-za-teheranem.html, 1.05.2010.

Morozov Evgeny. 2009. Moldova’s Twitter revolution. http://neteffect.foreignpolicy. com/posts/2009/04/07/moldovas_twitter_revolution, 12.04.2010.

Nations Daniel. 2008. What is a Tweet. http://webtrends.about.com/od/glossary/g/ what-is-a-tweet.htm, 1.05.2010.

-letnia Neda. Męczennica irańskiej rewolucji. 2009. http://wiadomosci.gazeta.pl/ Wiadomosci/1,80591,6741791,16_letnia_Neda_meczennica_iranskiej_rewolucji.html, 28.04.2010.

Westling Mike. 2007. Expanding the Public Sphere: The Impact of Facebook on Political Communication. http://www.thenewvernacular.com/projects/facebook_ and_political_communication.pdf, 4.05.2010.

Inne źródła

Chandlee Blake. 2010. Przyszłość mediów społecznościowych w Polsce. Referat wygłoszony na konferencji „Facebook Now”. Warszawa, 12 stycznia 2010.

Nowe Media. Czasopismo Naukowe

Pobrania

  • PDF

Opublikowane

2011-12-01

Jak cytować

1.
STEFANOWICZ, Karolina. Portale społecznościowe jako narzędzie wpływu politycznego. Nowe Media. Czasopismo Naukowe [online]. 1 grudzień 2011, T. 2, s. 55–68. [udostępniono 4.7.2025]. DOI 10.12775/NM.2011.003.
  • PN-ISO 690 (Polski)
  • ACM
  • ACS
  • APA
  • ABNT
  • Chicago
  • Harvard
  • IEEE
  • MLA
  • Turabian
  • Vancouver
Pobierz cytowania
  • Endnote/Zotero/Mendeley (RIS)
  • BibTeX

Numer

Tom 2 (2011)

Dział

Studia i Rozprawy

Statystyki

Liczba wyświetleń i pobrań: 4295
Liczba cytowań: 0

Wyszukiwanie

Wyszukiwanie

Przeglądaj

  • Indeks autorów
  • Lista archiwalnych numerów

Użytkownik

Użytkownik

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy

Newsletter

Zapisz się Wypisz się

Język / Language

  • English
  • Język Polski
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa