Andrew Keen. 2007. Kult amatora. Jak Internet niszczy kulturę. Warszawa: Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, ss. 198; Bohdan Jung (red.). 2010. Wokół mediów ery Web 2.0. Warszawa: Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, ss. 263
DOI:
https://doi.org/10.12775/NM.2010.015References
Lessig Lawrence. 2009. Remiks. Aby sztuka i biznes rozkwitały w hybrydowej gospodarce. Warszawa: Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne.
Źródła internetowe
Lanier Jaron. 2006. Digital Maoism: The Hazards of the New Online Collectivism, „Edge. The Third Culture”. http://www.edge.ag/3rd_culture/lanier06/lanier06_index.html, 12.05.2010.
Downloads
Published
2010-07-01
How to Cite
1.
NOWAK, Jakub. Andrew Keen. 2007. Kult amatora. Jak Internet niszczy kulturę. Warszawa: Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, ss. 198; Bohdan Jung (red.). 2010. Wokół mediów ery Web 2.0. Warszawa: Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, ss. 263. New Media. Academic Journal. Online. 1 July 2010. Vol. 1, pp. 230-235. [Accessed 5 July 2025]. DOI 10.12775/NM.2010.015.
Issue
Section
Recenzje
Stats
Number of views and downloads: 2297
Number of citations: 0