Koniec narracji triumfalistycznej w fan studies
DOI:
https://doi.org/10.12775/ll.2.2021.010Abstrakt
Recenzja: Mel Stanfill, Exploiting Fandom: How the Media Industry Seeks to Manipulate Fans, University of Iowa Press, Iowa 2019.
Bibliografia
Bacon-Smith, C. (1992). Enterprising women: Television fandom and the creation of popular myth. Philadelphia: University of Pennsylvania Press.
Busse, K. (2015). Fan Labor and Feminism: Capitalizing on the Fannish Labor of Love. Cinema Journal, 54(3), 110-115. doi: https://doi.org/10.1353/cj.2015.0034
Jenkins, H. (1992). Textual Poachers: Television Fans & Participatory Culture. Studies in culture and communication. New York: Routledge.
Jenkins, H. (2006). Convergence Culture: Where Old and New Media Collide. New York: New York University Press.
Lewis, L. A. (ed.) (1992). The adoring audience: Fan culture and popular media. London: Routledge.
Scott, S. (2019). Fake geek girls: Fandom, Gender, and the Convergence Culture Industry. New York: New York University Press.
Pobrania
Sklep wydawnictwa:
Opublikowane
Jak cytować
Numer
Dział
Licencja
Prawa autorskie (c) 2021 Agnieszka Urbańczyk

Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.
Prawa autorskie/Copyright Notice
1. Autorzy udzielają wydawcy (Polskiemu Towarzystwu Ludoznawczemu) licencji niewyłącznej na korzystanie z utworu w następujących polach eksploatacji:a) utrwalanie Utworu/przedmiotu prawa pokrewnego;
b) reprodukowanie (zwielokrotnienie) Utworu/przedmiotu prawa pokrewnego drukiem i techniką cyfrową (ebook, audiobook);
c) wprowadzania do obrotu egzemplarzy zwielokrotnionego Utworu/przedmiotu prawa pokrewnego;
d) wprowadzenie Utworu/przedmiotu prawa pokrewnego do pamięci komputera;
e) rozpowszechnianie utworu w wersji elektronicznej w formule open access na licencji Creative Commons (CC BY - ND 3.0).
2. Autorzy udzielają wydawcy licencji nieodpłatnie.
3. Korzystanie przez wydawcę z utworu na ww. polach nie jest ograniczone czasowo, ilościowo i terytorialnie.
Statystyki
Liczba wyświetleń i pobrań: 428
Liczba cytowań: 0