Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Wpisz frazę
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Język
English
Język Polski
Menu
Strona domowa
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Dla Recenzentów
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Kontakt
Zarejestruj
Zaloguj
Język:
English
Język Polski
Journal of Positive Management
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Szukaj
Wyszukaj w artykułach
Filtry zaawansowane
Od
Rok
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Do
Rok
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Według autora
Szukaj
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 46 elementów.
MEASURING THE PROPENSITY FOR BUILDING SOCIAL CAPITAL DEPENDING ON TIES-STRENGTH
Agata Zabłocka, Ryszard Praszkier, Ewa Petrushak, Marta Kacprzyk-Murawska
19-39
2017-05-18
MAKING SOCIAL CHANGES PROFITABLE
Joanna Turkiewicz
94-104
2012-05-24
Institutional isomorphism and corporate social responsibility: towards a conceptual model
Maria Roszkowska-Menkes, Maria Aluchna
3-16
2018-01-16
SUCCESSFUL TALENT MANAGEMENT THROUGH POSITIVE CSR-DRIVEN TRANSACTIONS
Adrian Pyszka, Daniel Gajda
3-19
2016-04-15
EMPOWERING LEADERSHIP: EMBRACING ENDOGENOUS DYNAMICS
Ryszard Praszkier
34-58
2016-04-15
THE ACTIVITIES OF FOODSERVICE COMPANIES IN THE AREA OF CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY – ON THE EXAMPLE OF INTERNATIONAL FAST FOOD CHAIN
Edyta Gheribi
64-77
2017-09-29
HOW MUCH DO LEADERS SEEK TO BE INFLUENCED? THE CONCEPT OF SOCIAL INFLUENCE IN REVERSE IN REVERSE
Andrzej Nowak, Agata Zabłocka, Ryszard Praszkier
58-79
2018-08-02
THE ROLE OF SOCIAL MARKETING IN OVERCOMING THE NIMBY SYNDROME
Robert Bęben
3-16
2015-09-13
SOCIAL IMPACT BONDS: AN INNOVATIVE WAY TO COMBAT YOUTH UNEMPLOYMENT
Brian C. van Es, Olav J.A.J.H. Houben, Maaike P. Lycklama à Nijeholt
45-56
2016-09-30
USING OUR COMPETENCE WHEN WE INCORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY
Kassaye Deyassa
56-73
2019-07-05
CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY IN THE CONTEXT OF THE ENTERPRISE MARKETING ACTIVITIES
Rafał Drewniak
38-51
2014-03-11
SOCIAL EFFECTS OF FOREIGN DIRECT INVESTMENTS: A PANEL CAUSALITY ANALYSIS FOR THE CASE OF THE CEE
Robert Matusiak
74-88
2019-07-05
EMBEDDING SUSTAINABLE BUSINESS PRACTICE: A BETTER BUSINESS MODEL
Ronald Endley Ainsbury
72-87
2016-04-15
SOCIAL RESPONSIBILITY ACTIVITY OF SMALL ENTERPRISE – SELECTED AREAS
Agnieszka Sokołowska
84-93
2011-05-24
INTERCULTURAL INTERACTIONS AT MULTINATIONAL CORPORATIONS’ WORKPLACE: GROUNDED THEORY
Małgorzata Rozkwitalska, Beata A. Basińska, Michał Chmielecki, Sylwia Przytuła, Łukasz Sułkowski
3-31
2016-09-30
THE INSTITUTIONAL COMPLEXITY OF BUSINESS SOCIAL RESPONSIBILITY (NATURE, INSTITUTIONS, MECHANISM)
Daniel Frolov, Anna Shulimova
3-21
2014-03-11
EXPECTATIONS AND PERFORMANCE
Desiree Meurs, Ferry Koster, Pieter van Nispen tot Pannerden
50-68
2015-02-05
Social Competences In Times Of An Economic Crises
Anna Łupicka
2023-06-01
SOCIAL ORIENTATION OF MARKETING CONCEPT
Viera Čihovská
52-62
2014-03-11
NEWS IN THE IT OUTSOURCING AND TRENDS IN ITS DEVELOPMENT
Jolanta Słoniec
3-18
2017-05-18
Social media in the marketing of educational services
Daniel Tokarski, Maximilian Kowalik
2022-02-03
RELATIONSHIP BETWEEN LEADERS’ AND FOLLOWERS’ PSYCHOLOGICAL CAPITAL AND THE MEDIATING ROLE OF POS AND AUTHENTIC LEADERSHIP
Milena Gojny-Zbierowska
89-104
2019-07-05
The strengths and weaknesses of employees 50+ in terms of managing individual performance
Wojciech Ulrych, Marzena Syper-Jędrzejak
17-28
2018-01-16
SHARED VALUES AND ORGANIZATIONAL CITIZENSHIP BEHAVIOR OF GENERATION Z
Ilona Świątek-Barylska
21-31
2020-06-15
CONTINUOUS RELEVANCE & RESPONSIBILITY: INTEGRATION OF SUSTAINABILITY & EXCELLENCE VIA INNOVATION
Jacob Eskildsen, Rick Edgeman
67-81
2012-05-24
1 - 25 z 46 elementów
1
2
>
>>