Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Wpisz frazę
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Język
English
Język Polski
Menu
Strona domowa
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Dla Recenzentów
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Kontakt
Zarejestruj
Zaloguj
Język:
English
Język Polski
Journal of Positive Management
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Szukaj
Wyszukaj w artykułach
Filtry zaawansowane
Od
Rok
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Do
Rok
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Według autora
Szukaj
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 19 elementów.
WELL-BEING OF ENTREPRENEURS - INTERNATIONAL COMPARISON BASED ON GEM DATA
Przemysław Zbierowski
89-100
2015-02-05
ANALYSIS OF THE IMPACT OF STANDARDIZED QUALITY MANAGEMENT SYSTEM FOR THE IMPROVEMENT OF COOPERATION IN THE SUPPLY CHAIN ON THE BASIS OF SMALL AND MEDIUM-SIZED ORGANIZATIONS
Dominik Zimon
36-45
2017-05-18
COMPETENCE REQUIREMENTS AS A CHALLENGE OF MODERN JOB MARKET – EXAMPLE OF REGIONAL RESEARCH ON HUMAN CAPITAL
Joanna Lajstet
40-51
2020-02-19
EXPECTATIONS AND PERFORMANCE
Desiree Meurs, Ferry Koster, Pieter van Nispen tot Pannerden
50-68
2015-02-05
IMPORTANCE OF A DIALOGUE BETWEEN LOCAL GOVERNMENT AND BUSINESS FOR URBAN DEVELOPMENT
Tomasz Ankiewicz, Zofia Wyszkowska, Tomasz Michalski
3-17
2019-07-05
TALENT MANAGEMENT AS A NEW PARADIGM IN MANAGEMENT SCIENCE
Anna Mazurkiewicz
15-27
2014-10-03
MANAGING THE QUALITY OF MEDICAL SERVICES FROM PATIENTS' PERSPECTIVE - THEORY AND REALITY
Anna Murawska
63-77
2014-03-11
POSITIVE EMPLOYEE ATTITUDES AS A DETERMINANT OF PROJECT SUCCESSS AND BUSINESS EXCELLENCE: THE CASE OF POLAND
Joanna Haffer, Rafał Haffer
15-28
2016-04-16
BOOK REVIEW: IN A TRIBUTE TO PROFESSOR GOPAL K. KANJI: THE EDITED COLLECTION "QUALITY, EXCELLENCE AND MEASUREMENT"
Andrzej Lis
71-76
2015-09-13
Social media in the marketing of educational services
Daniel Tokarski, Maximilian Kowalik
2022-02-03
DEVELOPMENT OF A MODEL OF BUSINESS PERFORMANCE MEASUREMENT SYSTEM FOR ORGANISATIONAL SELF-ASSESSMENT. THE CASE OF POLAND
Rafał Haffer
20-46
2017-05-18
Organizational outcomes of corporate volunteering: the qualitative study
Aldona Glińska-Neweś, Akram Hatami, Jan Hermes, Anne Keränen, Pauliina Ulkuniemi
32-43
2020-06-15
SIGNIFICANCE OF EMOTIONAL INTELLIGENCE IN LEADERSHIP
Kamila Skrzypczyńska
66-78
2020-01-29
STRATEGIC APPROACH TO PURCHASING PROCESS IN THE EUROPEAN MANUFACTURER OF ELECTRONIC PRODUCTS
Tomasz Urbańczyk
83-96
2019-02-10
SUCCESS OF A COMPANY THROUGH VALUE APPROACH
Deniss Ščeulovs, Vladimirs Šatrevičs, Elīna Gaile-Sarkane
20-33
2016-04-15
Effects Of Covid-19 On The Performance Of National Teachers' Colleges In Uganda
James Kizza
2023-06-01
Empowerment at work: An empirical study on Empowering Leadership and Psychological Empowerment
Rita Serrenho, Nuno Rebelo dos Santos, Andreia Dionísio, Paulo Resende da Silva
2022-02-03
DIRECT EMPLOYEE PARTICIPATION IN THE MANAGEMENT OF POLISH COMPANIES
Katarzyna Skorupińska
78-91
2014-03-11
SOCIAL ORIENTATION OF MARKETING CONCEPT
Viera Čihovská
52-62
2014-03-11
1 - 19 z 19 elementów