Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
  • Register
  • Login
  • Language
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Home
  • Current
  • Archives
  • Announcements
  • About
    • About the Journal
    • Submissions
    • For Reviewers
    • Editorial Team
    • Privacy Statement
    • Contact
  • Register
  • Login
  • Language:
  • English
  • Język Polski

Journal of Positive Management

Search
  • Home
  • /
  • Search
  1. Home /
  2. Search

Search

Advanced filters
Published After
Published Before

Search Results

Found 46 items.
  • MEASURING THE PROPENSITY FOR BUILDING SOCIAL CAPITAL DEPENDING ON TIES-STRENGTH
    Agata Zabłocka, Ryszard Praszkier, Ewa Petrushak, Marta Kacprzyk-Murawska
    19-39
    2017-05-18
  • MAKING SOCIAL CHANGES PROFITABLE
    Joanna Turkiewicz
    94-104
    2012-05-24
  • Institutional isomorphism and corporate social responsibility: towards a conceptual model
    Maria Roszkowska-Menkes, Maria Aluchna
    3-16
    2018-01-16
  • SUCCESSFUL TALENT MANAGEMENT THROUGH POSITIVE CSR-DRIVEN TRANSACTIONS
    Adrian Pyszka, Daniel Gajda
    3-19
    2016-04-15
  • EMPOWERING LEADERSHIP: EMBRACING ENDOGENOUS DYNAMICS
    Ryszard Praszkier
    34-58
    2016-04-15
  • SOCIAL IMPACT BONDS: AN INNOVATIVE WAY TO COMBAT YOUTH UNEMPLOYMENT
    Brian C. van Es, Olav J.A.J.H. Houben, Maaike P. Lycklama à Nijeholt
    45-56
    2016-09-30
  • THE ACTIVITIES OF FOODSERVICE COMPANIES IN THE AREA OF CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY – ON THE EXAMPLE OF INTERNATIONAL FAST FOOD CHAIN
    Edyta Gheribi
    64-77
    2017-09-29
  • HOW MUCH DO LEADERS SEEK TO BE INFLUENCED? THE CONCEPT OF SOCIAL INFLUENCE IN REVERSE IN REVERSE
    Andrzej Nowak, Agata Zabłocka, Ryszard Praszkier
    58-79
    2018-08-02
  • THE ROLE OF SOCIAL MARKETING IN OVERCOMING THE NIMBY SYNDROME
    Robert Bęben
    3-16
    2015-09-13
  • USING OUR COMPETENCE WHEN WE INCORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY
    Kassaye Deyassa
    56-73
    2019-07-05
  • CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY IN THE CONTEXT OF THE ENTERPRISE MARKETING ACTIVITIES
    Rafał Drewniak
    38-51
    2014-03-11
  • SOCIAL EFFECTS OF FOREIGN DIRECT INVESTMENTS: A PANEL CAUSALITY ANALYSIS FOR THE CASE OF THE CEE
    Robert Matusiak
    74-88
    2019-07-05
  • EMBEDDING SUSTAINABLE BUSINESS PRACTICE: A BETTER BUSINESS MODEL
    Ronald Endley Ainsbury
    72-87
    2016-04-15
  • INTERCULTURAL INTERACTIONS AT MULTINATIONAL CORPORATIONS’ WORKPLACE: GROUNDED THEORY
    Małgorzata Rozkwitalska, Beata A. Basińska, Michał Chmielecki, Sylwia Przytuła, Łukasz Sułkowski
    3-31
    2016-09-30
  • SOCIAL RESPONSIBILITY ACTIVITY OF SMALL ENTERPRISE – SELECTED AREAS
    Agnieszka Sokołowska
    84-93
    2011-05-24
  • THE INSTITUTIONAL COMPLEXITY OF BUSINESS SOCIAL RESPONSIBILITY (NATURE, INSTITUTIONS, MECHANISM)
    Daniel Frolov, Anna Shulimova
    3-21
    2014-03-11
  • Social Competences In Times Of An Economic Crises
    Anna Łupicka
    2023-06-01
  • EXPECTATIONS AND PERFORMANCE
    Desiree Meurs, Ferry Koster, Pieter van Nispen tot Pannerden
    50-68
    2015-02-05
  • SOCIAL ORIENTATION OF MARKETING CONCEPT
    Viera Čihovská
    52-62
    2014-03-11
  • Social media in the marketing of educational services
    Daniel Tokarski, Maximilian Kowalik
    2022-02-03
  • RELATIONSHIP BETWEEN LEADERS’ AND FOLLOWERS’ PSYCHOLOGICAL CAPITAL AND THE MEDIATING ROLE OF POS AND AUTHENTIC LEADERSHIP
    Milena Gojny-Zbierowska
    89-104
    2019-07-05
  • NEWS IN THE IT OUTSOURCING AND TRENDS IN ITS DEVELOPMENT
    Jolanta Słoniec
    3-18
    2017-05-18
  • The strengths and weaknesses of employees 50+ in terms of managing individual performance
    Wojciech Ulrych, Marzena Syper-Jędrzejak
    17-28
    2018-01-16
  • CONTINUOUS RELEVANCE & RESPONSIBILITY: INTEGRATION OF SUSTAINABILITY & EXCELLENCE VIA INNOVATION
    Jacob Eskildsen, Rick Edgeman
    67-81
    2012-05-24
  • SHARED VALUES AND ORGANIZATIONAL CITIZENSHIP BEHAVIOR OF GENERATION Z
    Ilona Świątek-Barylska
    21-31
    2020-06-15
1 - 25 of 46 items 1 2 > >> 
Up

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partners

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Nicolaus Copernicus University Accessibility statement Shop